5. Μπορείς να κρατηθείς μακριά;!

1.3K 110 5
                                    

Αυγή!

Είχε περάσει είδη μία μέρα χωρίς να έχω συναντηθεί με τον Άρη και δεν ήξερα πως να νιώσω για αυτό. Δεν βγαίνει ποτέ από το μυαλό μου αυτός ο άντρας και δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο. Από την άλλη πρέπει να μείνει μακριά μου γιατί κάθε φορά που με πλησιάζει χάνω τον εαυτό μου. Όμως κάθε φορά τα μαθήματα του χορού με την Μαρίζα γινόντουσαν όλο και πιο δύσκολα για εμένα. Θα μου έκανε την ζωή κόλαση μόνο που τον είχα στον μυαλό μου.

"Ξανά Αυγή!" Μου φώναζε εκείνη και εγώ προσπαθούσα να χορέψω και να συγκεντρωθώ. " θες και άλλες πρόβες. " μου είπε και εκείνη την στιγμή ο Άρης μπήκε στην αίθουσα. Όταν το είδα παραπάτησα και έχασα το βήμα μου. "Αυτό ήταν για σήμερα... Αυγή δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό." Είπε εκείνη ενώ ο Άρης στέκονταν αμίλητος και με παρατηρούσε με σταυρωμένα τα χέρια του κάτω από το στήθος του.

"Για εμένα είσαι καταπληκτική..." μου είπε ο Μαξ και με πλησίασε αγκαλιάζοντάς με. Με τράβηξε ως το κέντρο και με έφερε στο σώμα του. Έβαλε μία ερωτική μουσική και με αγκάλιασε ερωτικά. " Ας χορέψουμε μαζί." Είπε εκείνος και εγώ το έκανα για να αποφύγω το έντονο βλέμμα του Άρη.

Ακολουθούσα τα βήματά του και προσπαθούσα παράλληλα να σταματήσω τα χάδια του στο σώμα μου. Άρχισα να καταλαβαίνω πως ήμουν μία μαριονέτα και όχι μία χορεύτρια. Εκείνος δίχως να το περιμένω με έκανε μία στροφή και με σήκωσε ψηλά. Πανικοβλήθηκα και έχασα την ισορροπία μου. Έπεσα κάτω με δύναμη μόλις ο Άρης άνοιξε την πόρτα για να φύγει νευριασμένος. Έβαλα τα χέρια μου μπροστά για να μην χτυπήσω άσχημα και τα μάτια μου άρχισαν να βουρκώνουν.

"Αυγή είσαι εντάξει;" ο Άρης ήρθε κοντά μου αμέσως και με βοήθησε να σηκωθώ.

"Έχει δίκιο η δασκάλα χορού. Είσαι τόσο άχρηστη..." Είπε ο Μαξ μα εμένα δεν με ένοιαζαν τα λόγια του. Μόνο οι αναμνήσεις και ο φόβος από το παρελθόν μου.

"Αν της ξανά μιλήσεις έτσι θα σου σπάσω τα δόντια." Του επιτέθηκε ο Άρης με τις λέξεις και τον έντονο οργισμένο θυμό του. " αν εσύ είσαι αδέξιος παρτενέρ δεν σου φταίει εκείνη." Τον έσπρωξε ο Μαξ και ο Άρης τον έπιασε από τον γιακά της μπλούζας του.

"Είναι η κοπέλα μου και θα της μιλάω όπως θέλω. Εσύ να μην ανακατεύεσαι..." του έλεγε ο Μαξ και έβλεπα τον Άρη να αποδυναμώνεται.

"Όχι δεν είσαι..." Του απάντησα εγώ γιατί έλεγε ψέματα.

"Χάσου από εδώ πριν χάσω την υπομονή μου." Του είπε ο Άρης σφίγγοντας τα χείλη του και μπαίνοντας ανάμεσά μας. Τον εμπόδισε να με αγγίξει ξανά αυτός ο άντρας.

BILLIONAIRE! Feel the passion...Where stories live. Discover now