Άρης!
"Αυγή δεν έχεις να πας πουθενά!" Της φώναξα και αμέσως την άρπαξα με δύναμη από το μπράτσο. Την γύρισα για να με βλέπει στα μάτια όταν της μιλάω.
"Άσε με..." έλεγε ενώ πάλευε να πάρει πίσω το χέρι της.
"Όχι δεν το κάνω. Πως μου ζητάς να σε αφήσω ενώ σε χρειάζομαι και είσαι τα πάντα για εμένα;" της έλεγα φέρνοντάς την πιο κοντά μου. Πήγα να αγγίξω το πρόσωπό της και εκείνη έκλεισε τα μάτια της. Προσπαθούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της.
"Άρη!" Φώναξε η Λάουρα το όνομά μου και η Αυγή την κοίταξε.
"Δεν νομίζω να χρειάζεσαι έμενα." Κατάφερε να απομακρυνθεί, κοιτώντας εκείνη . " Μάλλον όταν είσαι θυμωμένος και πληγωμένος ακόμα αναζητάς εκείνην. Έχει ίσως τον τρόπο που θες για να σε παρηγορήσει περισσότερο από εμένα. " Είπε εκείνη και έκανε ένα βήμα πίσω φτάνοντας στο αμάξι του πατέρα της.
"Αυγή εγώ εσένα θέλω. Καμία άλλη δεν μετράει για εμένα. Έχω μάτια μόνο για εσένα. Δεν μπορεί να μου λες κάτι τέτοιο μετά από όλα όσα περάσαμε."
"Σας είδα Άρη. Σε φιλούσε με τόση ευκολία μέχρι που σε έσπρωξε στον καναπέ. Ανέβαινε επάνω σου όταν κατάλαβες πως σας βλέπω. Σταμάτησες επειδή ήρθα εγώ όχι γιατί δεν την ήθελες. "
"Αγάπη μου στο ορκίζομαι... " έλεγα εγώ και εκείνη έσφιξε τα βλέφαρά της και μπήκε στο αυτοκίνητο. Αρνιόταν να ακούσει και να πιστέψει το οτιδήποτε.
Εγώ έτριψα απελπισμένος το πρόσωπό μου και τα μαλλιά μου. Την έβλεπα να φεύγει και πονούσα φριχτά. Δεν μπορεί να μου συμβαίνει αυτό. Ακούμπησα την μέση μου στο αμάξι και κοιτούσα ψηλά για να βρω την δύναμή μου. Έναν τρόπο να συγκρατηθώ και να μην ξεσπάσω τον θυμό μου πάνω της. Ένιωθα το πρόσωπό μου κατακόκκινο και τις γροθιές μου κλειστές και πιο άγριες από ποτέ. Το στέρνο μου ανεβοκατέβαινε από τις δύσκολες αναπνοές μου.
"Άρη ηρέμησε... πότε θα καταλάβεις πως όλα οδηγούν σε εμένα. Πως εσύ και εγώ πρέπει να ήμαστε μαζί." Μου έλεγε εκείνη τρίβοντας και χαϊδεύοντας το πίσω μέρος του κεφαλιού μου.
"Φτάνει ρε γαμωτο!" Φώναξα τρελαμένος με όλη μου την δύναμη και της έπιασα το χέρι από τον καρπό με τόση δύναμη που θα της τον έσπαγα. "Σε έχω ξεπεράσει Λάουρα. Αγαπάω την Αυγή. Και την θέλω αυτήν την γυναίκα στην ζωή μου. Εσύ για μένα είσαι παρελθόν. Και εκεί θα παραμείνεις. " Της έλεγα και μπήκα στο αυτοκίνητό μου για να βρω την Αυγή.
YOU ARE READING
BILLIONAIRE! Feel the passion...
RomanceΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...