Αυγή!
Βρισκόμουν στα παρασκήνια. Έβγαλα τα αθλητικά μου ρούχα και φόρεσα το μαύρο σατέν φόρεμά μου. Ήπια μία γουλιά νερό και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Η υπεύθυνη της εκδήλωσης μου έδωσε τον αριθμό συμμετοχής. Ήμουν η τρίτη διαγωνιζόμενη. Ο παρουσιαστής ανακοίνωσε το πρώτο ζευγάρι και εγώ έσφιξα τα βλέφαρά μου. Το μυαλό μου έτρεχε μόνο σε εκείνον. Αγκάλιασα την κοιλιά μου με το ένα μου χέρι και με το άλλο έσφιξα το κολιέ στον λαιμό μου.
"Που είσαι αγάπη μου;" έλεγα εγώ ενώ περίμενα και ευχόμουν συνέχεια να τον δω μόλις ανοίξω τα μάτια μου. Ή έστω να νιώσω το άγγιγμά του, τα χέρια του στο κορμί μου.
"Αυγή;" άκουσα μία οικεία φωνή να μου λέει. Το σώμα μου έτρεμε ολόκληρο από την αγωνία. Δεν ήταν εκείνος. Αλλά ο Μαξ. " Είσαι καλά ;" με ρώτησε εκείνος.
"Ναι μια χαρά..." Του απάντησα και κάθισα κοντά στα πράγματά μου.
"Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ. Τελικά θα διαγωνιστείς;" μου έλεγε ενώ με τα μάτια του , μου έδειχνε τον αριθμό συμμετοχής.
"Ναι..." του απάντησα ενώ με τα μάτια μου προσπαθούσα να προσέξω την Αιμιλία, που πάλευε να έρθει σε εμένα ενώ οι υπεύθυνοι δεν την άφηναν.
"Είσαι μετά από εμένα... αν όμως ο παρτενέρ σου δεν έρθει ευχαρίστως να χορέψω μαζί σου. Είσαι ακόμα με τον Άρη; " με ρώτησε εκείνος και εγώ σηκώθηκα όρθια και αρκετά ενοχλημένη μαζί του.
"Ναι είμαι!" Του τόνισα. " και θα συνεχίσω να είμαι. Ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σου μα δεν σκοπεύω να χορέψω απόψε με κανέναν άλλον εκτός από εκείνον." Του είπα εγώ και εκείνος έκανε ένα βήμα μπροστά. Μου κράτησε τα χέρια από τα μπράτσα με μαλακό τρόπο.
"Πως μπορείς να το λες αυτό; πως γίνεται να είσαι μαζί του μετά από όλα αυτά που συνέβησαν με την μητέρα σου; δεν μπορεί να την μισείς... δεν είσαι η Αυγή που ήρθε στον Μανχάταν και που πάλευε να κρατήσει την υποτροφία της." Μου είπε και τότε πήρα τα χέρια μου πίσω.
"Ο Άρης είναι αθώος. Δεν με ξέρεις και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να επεμβαίνεις στην ζωή μου. Τον αγαπάω και θα αποκτήσω ένα παιδί μαζί του. Ήρθα εδώ σήμερα για να το ζήσω μαζί του και όχι να κερδίσω. Γιατί βρήκα το νόημα της ζωής μου και το πραγματικό μου όνειρο. Εκείνον." Του είπα και έκανα να απομακρυνθώ.
"Απόψε θα καταλάβεις πως έκανες λάθος επιλογή Αυγή και πως οδήγησε στην καταστροφή σου. Ας κερδίσει λοιπόν ο καλύτερος. " μου είπε με κακία και θυμό. Και αμέσως μετά βγήκε να διαγωνιστεί με σιγουριά και αυτοπεποίθηση.
YOU ARE READING
BILLIONAIRE! Feel the passion...
RomanceΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...