Αυγή!
Εκείνος τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και ύστερα με σήκωσε στον αέρα ενώ ανταποκρινόταν στα φιλιά μου. Λύγισα τα πόδια μου προς τα πίσω και εκείνος μου χαμογέλασε μετά το φιλί. Με έκανε μία στροφή πριν με κατεβάσει.
"Δεν έχω να πάω πουθενά μακριά σου. Η ζωή μου είναι εδώ. Όλη μου η ζωή είσαι εσύ." Μου έλεγε εκείνος χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου και φιλώντας γλυκά τα χείλη μου.
Τα αυτοκίνητα περνούσαν ανάμεσά μας , μα εγώ κοιτούσα μονάχα μέσα στα μάτια του. Και εκείνος το ίδιο. Δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο τώρα που βρισκόμουν στην αγκαλιά του. Έσφιγγα τα χείλη μου από την στιγμή και από την γεύση των χειλιών του. Τα χέρια μου σκαρφάλωναν στα μπράτσα του για να φτάσουν και στο υπόλοιπο σώμα του. Εκείνος έδιωχνε το τελευταίο δάκρυ από τα μάτια μου.
"Πρέπει να φύγουμε, αλλιώς θα αρρωστήσεις." Μου έλεγε εκείνος ενώ είχαμε γίνει μούσκεμα από την βροχή. Ύστερα μπήκαμε στο αυτοκίνητό του.
{...}
"Πρέπει να φροντίσουμε τις εκδορές και τα χτυπήματα..." Του είπα εγώ φτάνοντας στο σπίτι του και χαϊδεύοντας το πρόσωπό του τρυφερά. Έκανα να μπω στο μπάνιο για να φέρω λίγο βαμβάκι και οινόπνευμα.
Εκείνος με γύρισε απότομα και με κόλλησε στον τοίχο έχοντας ένα φλογερό βλέμμα. Τα χέρια του με εγκλώβισαν στο σώμα του και τα μάτια του έπαιζαν με τις αισθήσεις, το κορμί και την επιθυμία μου για να με αγγίξει και να με κάνει δική του. Ξεκούμπωσε περισσότερο το πουκάμισό του χωρίς να παίρνει την ματιά του από εμένα. Η ανάσα του έντονη στο δέρμα μου.
"Εγώ πονάω περισσότερο εδώ..." Μου είπε εκείνος και έβαλε το χέρι μου στην καρδιά του.
"Νομίζω πως για αυτό κάτι μπορώ να κάνω..." χαμήλωσα το βλέμμα μου και άρχισα να οδηγώ τον Άρη προς τα πίσω, με τα βήματά μου και το χέρι μου στο στέρνο του.
Αφαίρεσα το σακάκι του αργά από πάνω του και στάθηκα απέναντί του πριν με φιλήσει. Άρχισα να τραβάω αργά το μικρό και λεπτό φερμουάρ του φορέματος. Κατέβασα τις ράντες του από τους ώμους μου βασανιστικά και χαϊδεύοντας το σώμα μου. Τα μάτια του ακολουθούσαν κάθε μου κίνηση και κάθε λεπτομέρεια στο ρούχο. Μέχρι που άρχισε να κατεβαίνει αργά στο πάτωμα. Πήγα προς το μπάνιο και στάθηκα στην πόρτα του. Με το χέρι μου ανακάτεψα τα μαλλιά μου και του έκανα νόημα να με ακολουθήσει.
YOU ARE READING
BILLIONAIRE! Feel the passion...
RomanceΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...