33. Η αλήθεια που φοβάμαι να δω!

765 75 22
                                    

Αυγή!

Ο Άρης έφυγε με γρήγορο βηματισμό και κοντοστάθηκε μπροστά στην είσοδο. Κρατήθηκε δυνατά από την κολώνα και μου έριξε μία τελευταία ματιά. Πήρε μία μεγάλη και δυνατή αναπνοή κοιτώντας ψηλά. Τα μάτια μου είχαν βουρκώσει και ένιωθα πως δεν μπορώ να περπατήσω ξανά. Νόμιζα πως δεν θα ξανά αισθανόμουν αυτό το συναίσθημα. Η καρδιά μου πονούσε. Αμέσως κατέβηκε βιαστικά τις σκάλες για να φύγει. Τότε, με μία παρορμητική κίνηση, έτρεξα να τον προλάβω χωρίς να με νοιάζει αν με έβλεπαν οι υπόλοιποι καλεσμένοι. Μα ο Άρης φεύγει έχοντας την καρδιά μου.

Εκείνος πήρε το αυτοκίνητό του από τον άνθρωπο στην είσοδο και ξεκίνησε αμέσως. " Άρη!" Τον φώναξα για να τον σταματήσω . Με την ελπίδα πως εκείνος θα με ακούσει. Όμως εκείνος συνέχιζε να οδηγεί με τόση ταχύτητα που ήταν αδύνατον να με δει ή να με ακούσει. Η βροχή άρχισε να καλύπτει την θέα στα μάτια μου. Ακόμα και εμένα την ίδια. Τα δάκρυά μου κρυβόντουσαν από τα σύννεφα μα τα ένιωθα να καίνε το πρόσωπό μου σαν φωτιά. "Αιμιλία γιατί δεν μου είπες πως ο Άρης θα φύγει;" της φώναζα κλαίγοντας.

"Ο Άρης φεύγει για Βοστόνη Αυγή, αυτή την στιγμή που μιλάμε. Σε αγαπάει τόσο πολύ, μα εσύ αρνιόσουν να τον ακούσεις. Ξενυχτούσε κάθε βράδυ σε εσένα μα εσύ πίστευες μονάχα την Λάουρα. Και όμως από εσένα εξαρτάται αν ο Άρης μείνει ή φύγει για πάντα. Μια λέξη σου είναι αρκετή για να δώσεις ζωή στον αδερφό μου. " μου είπε εκείνη και ύστερα ζήτησε να της καλέσουν ένα ταξί.

"Φοβάμαι πως είναι αργά Αιμιλία... διέλυσα τα πάντα. Δεν ξέρω τι να κάνω..." Έλεγα και εκείνη με αγκάλιασε.

"Δεν είναι αργά για τίποτα. Ο Παύλος πήρε από το αμάξι του Άρη το εισιτήριο και τα πράγματά του. Τον καθυστερεί όσο περισσότερο μπορεί για εσένα. " μου είπε και μόλις έφτασε το ταξί μου άνοιξε την πόρτα. " θα πρέπει να περάσει πρώτα από το σπίτι του για να φύγει. Τώρα είναι η σειρά σου να επιλέξεις. " έλεγε όσο έμπαινα μέσα στο όχημα.

"Που πηγαίνουμε;" με ρώτησε ο οδηγός την ίδια ερώτηση που έκανα στο μυαλό μου. Αν δεν πάω κοντά του να του φωνάξω πως τον αγαπώ, ο Άρης θα φύγει μία για πάντα από την ζωή μου. Θα χάσω τον μοναδικό άνθρωπο που ερωτεύτηκα με όλο μου το είναι. Που με βοήθησε να χορέψω ξανά. Αν το κάνω... αν προσπαθήσω και με διώξει... δεν θα το αντέξω.

Την ίδια στιγμή...

Άρης!

Ένα αυτοκίνητο εμφανίστηκε μπροστά μου ξαφνικά και μου έκλεισε τον δρόμο. Έβγαινε από αδιέξοδο και έμοιαζε να με περιμένει εκεί. Πατήσαμε έντονα το φρένο και οι δύο. Ο οδηγός αυτού του αυτοκινήτου κατέβηκε χτυπώντας με δύναμη την πόρτα του. Στην αρχή δεν μπορούσα να διακρίνω τίποτα. Τα τζάμια μου θολά από την δυνατή βροχή.

BILLIONAIRE! Feel the passion...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora