Αυγή!
Μου άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού για να καθίσω δίπλα του και ύστερα πήρε και εκείνος την δική του θέση. Έβαλε το αγαπημένο μου τραγούδι στο ράδιο του αυτοκινήτου και έβαλε μπροστά. Μου κράτησε το χέρι αμέσως μόλις ξεκίνησε να οδηγάει. Με κοιτούσε χαμογελαστός και με μάτια που έλαμπαν κάθε φορά που έβρισκε την ευκαιρία να το κάνει.
"Περίμενε εδώ μισό λεπτό." Είπε και σταμάτησε βιαστικά έξω από το σπίτι του.
Εγώ κοιτούσα το κινητό μου μέχρι να επιστρέψει , επειδή είχα μία ειδοποίηση από την σχολή μου. Ένας διαγωνισμός χορού για ζευγάρια. Ανέβασα την εικόνα για τις λεπτομέρειες. Βήματα, πάθος και άλματα ήταν τα κομμάτια από τα οποία αποτελούταν ο διαγωνισμός. Αμέσως το έκλεισα γιατί ήξερα πως δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να σηκώσω το σώμα μου στον αέρα. Όσο και να ήθελα να κερδίσω το χρηματικό έπαθλο και να κάνω πράξη το όνειρό μου.
"Δεν άργησα..." είπε ο Άρης αφού άφησε στα πίσω καθίσματα μία μικρή βαλίτσα. "Τι έπαθες αγάπη μου;" παρατήρησε την μελαγχολία στο πρόσωπό μου.
"Τίποτα αγάπη μου. Σκέφτομαι όλα αυτά που συμβαίνουν ..." είπα και εκείνος μου έδωσε ένα απαλό και μικρό φιλί στα χείλη. " τι έχει η βαλίτσα; που πάμε Άρη ;"τον ρώτησα με περιέργεια και άγνοια για το τι έχει στο μυαλό του.
"Μία μικρή εκδρομή." Είπε εκείνος και μου έκλεισε το μάτι. Αμέσως μετά ξεκίνησε. Παρατήρησα πως είχαμε φύγει από την Νέα Υόρκη. "Βολέψου γιατί θέλουμε λίγες ώρες ακόμα για να φτάσουμε." Είπε εκείνος και έφερε το χέρι μου μπροστά από τα χείλη του. Το φίλησε και με κοίταξε τρυφερά.
Εγώ κράτησα την ζώνη για να μην ακουμπάει στο τραύμα μου και έγειρα το κεφάλι μου στον ώμο του. Χάιδευα το στέρνο του όσο οδηγούσε και κάποια στιγμή αποκοιμήθηκα στο σώμα του. "Είσαι πανέμορφη άγγελέ μου..." τον άκουσα να μου λέει και ταυτόχρονα μου χάιδευε τα μαλλιά. Όταν σταμάτησε το αυτοκίνητο να κινείται εκείνος έστρεψε την προσοχή του σε εμένα. "Ζωή μου..." Είπε για να με ξυπνήσει ήρεμα. " φτάσαμε!" Είπε καθώς οδηγούσε σε χαλίκια.
Άνοιξα τα μάτια μου και άρχισα να κοιτάζω έξω από το τζάμι. Βρισκόμασταν σε ένα ήσυχο μέρος, κοντά σε δάσος και με ελάχιστα ξύλινα σπίτια γύρω μας. Αν σήκωνες λίγο το κεφάλι σου καταλάβαινες πως βρισκόσουν κάπου ψηλά με μία απίστευτη θέα στα πόδια σου. Το αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά σε ένα όμορφο ξύλινο σαλέ με μεγάλα παράθυρα και όμορφο κήπο. Ήταν βγαλμένο από τα παραμύθια. Το βλέμμα μου έδειχνε μαγεμένο καθώς κοιτούσα το όμορφο τοπίο. Ο Άρης μου άνοιξε την πόρτα και με αγκάλιασε για να κατέβω.
ESTÁS LEYENDO
BILLIONAIRE! Feel the passion...
RomanceΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...