32. Δεξίωση!

775 74 27
                                    

Αυγή!

Άνοιξα τα μάτια μου με αρκετή δυσκολία. Ένα ακόμα πρωινό που τον αναζητώ και τον αγαπώ όλο και πιο πολύ. Μα είμαι μακριά του. Σηκώθηκα από το κρεβάτι, φόρεσα την ζακέτα μου και πλησίασα στο παράθυρο. Ήθελα να δω αν είναι ακόμα εδώ. Εκείνος κοιμόταν στο αυτοκίνητό του. Πέρασα μία τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου και κατέβηκα βιαστικά τις σκάλες. Κοντοστάθηκα για μία στιγμή πίσω από την εξώπορτα και ύστερα την ξεκλείδωσα.

Ήθελα να πάω σε εκείνον. Σαν να υπάρχει στο σώμα και στην καρδιά μου ένα κομμάτι μέταλλο, που εκλύεται από τον δικό του μαγνήτη και δεν μπορεί να του αντισταθεί. Όμως όταν άνοιξα την πόρτα της αυλής , είδα την Λάουρα δίπλα του, να τον αγκαλιάζει και να φιλάει απαλά τα χείλη του για να τον ξυπνήσει.

"Αυγή..." είπε εκείνος το όνομά μου και όταν άνοιξε τα μάτια του με είδε να τους κοιτάζω ξανά.

Ίσως να ήταν λάθος να πιστέψω πως εκείνος έστω και λίγο με αγαπάει και ξενυχτάει εδώ. Το μόνο που κάνω είναι πληγώνομαι ξανά και ξανά. Επειδή δεν μπορώ να σταματήσω να ακούω την καρδιά μου.

" Λάουρα τι κάνεις εσύ εδώ; Αυγή!" Φώναξε ο Άρης βγαίνοντας αναστατωμένος από το αυτοκίνητο σπρώχνοντας την Λάουρα από πάνω του." περίμενε αγάπη μου. Δώσε μου ένα λεπτό να σου εξηγήσω τι έχει συμβεί." Μου έλεγε εκείνος σταματώντας με από το χέρι την τελευταία στιγμή. Εγώ τον κοίταξα στα μάτια με τα δικά μου βουρκωμένα και πήρα πίσω το χέρι μου. "Όλα είναι μια μεγάλη παρεξήγηση."

"Δεν χρειάζεται! Έχεις πολύ μεγάλο θράσος να εμφανίζεσαι εδώ μαζί της. Πόσο θες να γελάσεις ακόμα μαζί μου; μπορείς να καμαρώνεις για το πόσο κομμάτια νιώθω αυτή την στιγμή εξαιτίας σου. " του είπα εγώ μέχρι που η Λάουρα αγκάλιασε τους ώμους του. Εκείνος έδιωξε τα χέρια της από πάνω του αμέσως και με πανικό.

"Λάουρα σταμάτα. Ως εδώ!" Φώναξε όπως ποτέ ξανά.

" Ώστε μία παρεξήγηση;" σχολίασα εγώ.

"Πάλι εσύ..." είπε η Λάουρα μπαίνοντας ανάμεσά μας για άλλη μία φορά. " Νόμιζα πως είχαμε συνεννοηθεί. Αν τολμήσεις..." είπε πλησιάζοντάς με και απειλώντας με.

Τότε το χέρι μου προσγειώθηκε με δύναμη στο μάγουλό της. "Οι απειλές σου αλλού και εκεί που σε παίρνουν ." Της είπα με θυμό. Αμέσως τους γύρισα την πλάτη μου και μπήκα και πάλι στο σπίτι μου. Ακόμα πιο διαλυμένη και μπερδεμένη.

BILLIONAIRE! Feel the passion...Where stories live. Discover now