29. Πλησίασε... ζήσε... Αφήσου στο πάθος!

949 75 8
                                    

Άρης!

Σταμάτησα το αυτοκίνητο μπροστά από ένα πέτρινο κτήριο με μεγάλα, κλασικά μαύρα παράθυρα. "Φτάσαμε αγάπη μου..." είπα βγάζοντας την ζώνη της.

"Που ήμαστε;" με ρώτησε εκείνη με μία τεράστια περιέργεια και άγνοια. Δεν της απάντησα και αμέσως κατέβηκα από το αυτοκίνητο για να της ανοίξω την πόρτα.

"Δεν υπάρχουν λόγια. Μόνο ακολούθησέ με." Της είπα αφού της έδωσα το χέρι μου για να κατέβει από το αμάξι. Ύστερα την οδήγησα ως την είσοδο της αίθουσας. Την άφησα μπροστά από την ξύλινη και αρχοντική πόρτα. " κλείσε τα μάτια σου." Της ζήτησα ψιθυρίζοντας στο αυτί της και εκείνη το έκανε αμέσως και με αργό ρυθμό. Έβγαλα από την τσέπη του σακακιού μου ένα μεταξωτό κόκκινο μαντίλι και κάλυψα τα μάτια της με αυτό. "Τώρα είσαι μαζί μου..." είπα αγκαλιάζοντας τους ώμους της και άνοιξα την πόρτα.

Την οδήγησα ως την μέση της αίθουσας χωρίς να μιλάμε. Οι έντονες ανάσες μας έσπαγαν την σιωπή ανάμεσά μας. Κάθε φορά που βρίσκομαι κοντά της, την θέλω και πιο πολύ. Κόλλησα το σώμα μου πάνω στο δικό της και κράτησα τον λαιμό και το κορμί της. Τα χείλη μου ένα βήμα πριν την χαϊδέψουν.

"Αυτό το μέρος είναι δικό μας... Εγώ , εσύ και η μουσική..." της είπα με αισθησιακή φωνή και απομακρύνθηκα ξαφνικά. Άνοιξα αμέσως την μουσική.

"Δεν θα πάρω μέρος σε αυτόν τον διαγωνισμό. Απλώς δεν μπορώ να το κάνω. " έκανε να λύσει το μαντίλι από τα μάτια της.

"Με εμπιστεύεσαι;" την εμπόδισα και την γύρισα απότομα μπροστά.

"Ναι..." είπε εκείνη με βαθιά φωνή και άρχισα να κατεβάζω το φερμουάρ στο μαύρο της μπουφάν. Το έβγαλα αργά από τους ώμους της και το πέταξα σε μία άκρη.

"Η μουσική, ο χορός και ο έρωτας είναι πάθος, χημεία..." ψιθύριζα αργά τις λέξεις στο αφτί της και χωρίς να αγγίζω το σώμα της με το δικό μου. "... η καρδιά δίνει το ρυθμό και οι αισθήσεις τον ακολουθούν μαζί με το υπόλοιπο σώμα σου. " συνέχιζα να της λέω με τον ίδιο τρόπο. Μέχρι που την έφερα δυνατά πάνω στο σώμα μου, από ένα απότομο κράτημα στην μέση της. "Κλείσε τα μάτια σου και συγκεντρώσου μόνο σε εμένα. Θέλω να ακούς μόνο την φωνή μου και την μουσική . Θέλω να νιώθεις πως μόνο εγώ και εσύ υπάρχουμε εδώ. Με το σώμα σου, το μυαλό και την καρδιά σου... " άρχισα να χαϊδεύω τον λαιμό της με την ανάσα μου καθώς έδιωχνα απαλά τα μαλλιά της." Πες μου τι νιώθεις... χωρίς φόβο." Της ζητούσα ανασαίνοντας έντονα.

BILLIONAIRE! Feel the passion...Where stories live. Discover now