Αυγή!
Οι ακτίνες του ήλιου είχαν απλωθεί σε ολόκληρο το δωμάτιο και μόλις κάλυψαν το πρόσωπό μου άρχισα να κουνάω τα βλέφαρά μου και το σώμα μου στο κρεβάτι. Ένιωσα ένα χάδι να χαϊδεύει το κορμί μου και άνοιξα τα μάτια μου. Η χθεσινή νύχτα στο ποτάμι και τα έντονα συναισθήματα που γνώρισα για πρώτη φορά , επανήλθαν στο μυαλό μου. Χαμογέλασα στον Άρη και τον αγκάλιασα αρχίζοντας να τον φιλάω έντονα.
"Καλημέρα μωρό μου. "Του είπα ανάμεσα στα φιλιά και τον κοίταξα στα μάτια χαϊδεύοντας το μάγουλό του.
"Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ μου αρέσει να ξυπνάω δίπλα σου. "Μου έδωσε ένα μικρό φιλί. "Δεν θέλω να σηκώνομαι από το κρεβάτι όταν σε έχω στην αγκαλιά μου. "
"Σε θέλω δίπλα μου Άρη..." Του είπα με βαθιά φωνή. "Η αγκαλιά σου είναι τα πάντα για εμένα. Είμαι ερωτευμένη μαζί σου. "Του είπα και εκείνος με έσφιξε στο σώμα του περισσότερο.
"Αυγή μου..." Είπε εκείνος και εγώ κάθισα στα λυγισμένα γόνατά μου. "Ήρθες και μου άλλαξες όλη την ζωή... Ένιωθα μόνο θυμό και μίσος πριν γνωρίσω εσένα. " Έλεγε και παράλληλα χάιδευε τα μαλλιά μου. "Είσαι πολύ σέξι με αυτό το νυχτικό..." Σχολίασε εκείνος κατεβάζοντας την ράντα από τον ώμο μου.
"Να το φοράω πιο συχνά τα βράδια μας τότε. "Του είπα πλησιάζοντας τον με νάζι και με την ανάσα μου αρκετά απότομη και βαθιά. "Αλλά για την ώρα πρέπει να βάλω κάτι πιο ζεστό..." Εκείνος γέλασε με το που σηκώθηκα από το κρεβάτι.
"Αγάπη μου πάω να φέρω ξύλα για το τζάκι..." Είπε εκείνος βάζοντας το μπουφάν του.
"Θα σου έχω έτοιμο καφέ... "Του είπα εγώ δίνοντάς του ένα φιλί. Εκείνος με κοίταζε επίμονα και χαμογελούσε . "Τι είναι; Έχω κάτι ; " Έλεγα εγώ προσπαθώντας να καταλάβω τι σκέφτεται.
"Όχι είσαι υπέροχη..." Είπε χαϊδεύοντας το πρόσωπό μου και με τα δύο του χέρια και ύστερα έφυγε.
Κατάλαβα αμέσως πως προσπαθούσε να μου κρύψει τον φόβο του για κάτι μα δεν ήθελα να τον πιέσω ή να τον ρωτήσω το οτιδήποτε. Ίσως γιατί είδη ξέρω τι είναι αυτό που τον προβληματίζει. Πλησίασα την κουζίνα και άναψα την καφετιέρα για να ζεστάνω λίγο καφέ. Έφαγα ένα μικρό μπισκότο όταν άκουσα την πόρτα να χτυπάει. Κοίταξα απότομα και ανήσυχα. Ήξερα πως ο Άρης έχει κλειδιά , αλλά ίσως με τα ξύλα να χρειαζόταν βοήθεια. Έπιασα το κινητό μου και καθώς πλησίαζα είδα από το μεγάλο παράθυρο πως ήταν ο Παύλος.
KAMU SEDANG MEMBACA
BILLIONAIRE! Feel the passion...
RomansaΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...