Άρης!
"Πέτα το όπλο Λάουρα!" Της είπα καθώς ορμούσα στα παρασκήνια και την απειλούσα με το δικό μου όπλο. "Δεν πρόκειται να σε αφήσω να πειράξεις την γυναίκα μου και το παιδί μου!" Της είπα τρελαμένος από φόβο.
Όταν γύρισα να κοιτάξω πίσω μου και δεν βρήκα την Αυγή ,ένιωθα να χάνω την γη κάτω από τα πόδια μου. Άρχισα να τρέχω προς την σκηνή και να φωνάζω το όνομά της. Όσο δεν την έβλεπα και δεν έπαιρνα απάντηση μου κοβόταν η αναπνοή. Ο θόρυβος πίσω από τα παρασκήνια με οδήγησε εκεί αποφασισμένο και φοβισμένο για όλα.
Δεν έπρεπε να της δείξω το πόσο τρέμω στην ιδέα να χάσω την Αυγή. Να την σκοτώσουν μπροστά στα μάτια μου και μάλιστα με τον ίδιο τρόπο που πέθανε και η μητέρα μου. Σε αυτήν την αίθουσα χορού και από μία αδίστακτη γυναίκα. Δεν θα μου πάρει κανένας ξανά την ζωή και την ευκαιρία να γίνω ευτυχισμένος. Δεν θα πειράξουν ποτέ αυτούς που αγαπώ.
"Δεν πρόκειται να μου ρίξεις Άρη..." έλεγε εκείνη με βεβαιότητα και τότε εγώ πυροβόλησα στο χέρι της για να πέσει το όπλο κάτω.
"Κανείς δεν τα βάζει με την οικογένειά μου. Όποιος το κάνει το πληρώνει ακριβά." Έλεγα βλέποντας την Αυγή να έχει κλειστά τα μάτια της.
Και αυτό με πείσμωνε και με θύμωνε πολύ περισσότερο. Η οργή μου μεγάλωνε. Ήθελα να την αγκαλιάσω και να μάθω πως είναι καλά. Το σώμα μου και κυρίως το χέρι με το οποίο κρατούσα το πιστόλι έτρεμαν. Δεν θα άντεχα να ζήσω χωρίς αυτούς. Να τους έχω χάσει.
Άρχιζα να πλησιάζω την Λάουρα και να την απειλώ όλο και πιο πολύ. Δεν έχανα τον στόχο μου όσο και αν προσπαθούσε να απομακρυνθεί από εμένα. Εκείνη έκανε μερικά βήματα προς τα πίσω για να ξεφύγει χωρίς να κοιτάζει που βαδίζει. Τότε παραπάτησε και έπεσε από την μεγάλη σκάλα. Όταν είδα πως δεν κουνιόταν έσφιξα τα μάτια μου και έτρεξα στην Αυγή χωρίς να χάσω άλλο χρόνο.
"Αυγή... μίλα μου! Αγάπη μου μιλά μου. Σε παρακαλώ!" Έλεγα τρελαμένος και με ένα δάκρυ γεμάτο πόνο στην άκρη του ματιού μου. Κρατούσα το πρόσωπό της και έλεγχα τον σφυγμό της. Ήταν ελάχιστος. " Δεν αντέχω χωρίς εσένα αγάπη μου. Σε παρακαλώ. Μίλα μου, άνοιξε τα μάτια σου. " την σήκωσα στην αγκαλιά μου για να βγούμε έξω. "Αυγή σε αγαπάω. Αγάπη μου μην με αφήνεις." Την έβαλα να ξαπλώσει στην σκηνή ενώ εγώ κρατούσα και ταρακουνούσα το πρόσωπό της. "Πάλεψε για εμάς... δεν μπορεί να άργησα. " έλεγα εγώ και τα έβαζα με τον εαυτό μου. Το δάκρυ μου κύλησε βιαστικά στο πρόσωπό της. " Όχι δεν άργησα. Πρέπει να με νιώσεις αγάπη μου. Είμαι εδώ και σε κρατώ στην αγκαλιά μου. Δεν θα τελειώσουν όλα έτσι. Δεν θα σε χάσω. Εσύ μου υποσχέθηκες πως θα ήμαστε για πάντα μαζί. " Έλεγα καθώς την έσφιγγα στο σώμα μου. Έσφιξα τα βλέφαρά μου για να μην φωνάξω δυνατά από πόνο. " Άγγελέ μου!" Είπα και την φίλησα γλυκά.
STAI LEGGENDO
BILLIONAIRE! Feel the passion...
Storie d'amoreΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...