Αυγή!
Είχε ξημερώσει και ο ήλιος άρχισε να γεμίζει με φως το κατάλευκο δωμάτιο. Άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα τον Άρη που κοιμόταν ήρεμος δίπλα μου. Ευχόμουν να μην ήταν όνειρο και δεν ήταν. Έμεινε κοντά μου όλο το βράδυ και κρατούσε το χέρι μου με τα δάχτυλά του να έχουν μπλεχτεί ανάμεσα στα δικά μου. Έτριψα τα μάτια μου και προσπάθησα να σηκωθώ από το κρεβάτι χωρίς να τον ξυπνήσω. Κράτησα την πετσέτα στο σώμα μου για να μην αποκαλυφθεί και πήγα προς την κουζίνα για να του ετοιμάσω πρωινό πριν ξυπνήσει. Άναψα την καφετιέρα για να ζεστάνω καφέ.
Πέρασα μία τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αφτί μου, όταν ξαφνικά ένιωσα ένα τρυφερό χάδι στην μέση μου. Η καρδιά μου κόντεψε να σπάσει ξανά από την στενή επαφή. Εκείνος έπιασε ένα φλιτζάνι από το πάνω ντουλάπι για να βάλει καφέ και εγώ αναστέναξα όσο πιο κρυφά μπορούσα. "Καλημέρα..." είπε χαμηλόφωνα στον λαιμό μου και η ανάσα του ανατρίχιασε ευχάριστα το κορμί μου.
"Καλημέρα... σου έχω έτοιμο καφέ και πρωινό..." είπα εγώ και τότε τα βλέμματά μας συναντήθηκαν.
"Σε ευχαριστώ... Για μία στιγμή νόμιζα πως έφυγες..." είπε εκείνος και εγώ έκανα ένα βήμα προς τα πίσω. Η μέση μου ακούμπησε στον πάγκο της κουζίνας και εκείνος κρατήθηκε από εκεί για να με εγκλωβίσει στο σώμα του.
"Δεν έχω που να πάω Άρη... Τα πάντα έγιναν στάχτη. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για εσένα... με έσωσες ξανά...αν δεν είχες έρθει ίσως..." είπα και εκείνος πλησίασε τα χείλη μου σε απόσταση αναπνοής.
"Μην το ξανά πεις αυτό. Θα το έκανα ξανά και ξανά αν χρειαζόταν..." μου απάντησε και άρχιζε να ταξιδεύει σε όλο μου το σώμα με τα μάτια του.
Κοιτούσα τα χείλη του επειδή επιθυμούσα να τα νιώσω ξανά πάνω στα δικά μου. Ήταν το μοναδικό που είχα πλέον στον μυαλό μου. Έκλεισα τα μάτια μου περιμένοντας να γευτώ ένα του φιλί. Όταν εκείνα αγγίζουν τα χείλη μου το σώμα μου παίρνει φωτιά και με αποδιοργανώνουν. Όταν με πλησιάζει τρελαίνει τις αισθήσεις μου και δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο. Θέλω να χαϊδέψει ξανά το κορμί μου, να με κρατήσει σφιχτά επάνω του και να με φιλήσει όπως και την πρώτη φορά.
Είναι ο μοναδικός άντρας που μου έχει προκαλέσει τέτοια συναισθήματα. Λίγο πριν με πλησιάσει , να νιώθω προσμονή και μία ανεξήγητη περιέργεια για την αφή του δέρματός του και του αγγίγματός του. Λίγο πριν φιλήσει τα χείλη μου , να νιώθω πως χρειάζομαι οξυγόνο και μόνο εκείνος μπορεί να μου δώσει.
STAI LEGGENDO
BILLIONAIRE! Feel the passion...
Storie d'amoreΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...