23. Το παρελθόν του Άρη!

964 83 21
                                    

Άρης!

Έτριψα το πρόσωπό μου μόλις εκείνη ήταν ζωντανή. Ένιωθα την ανάσα μου να καίει τα στήθη μου. Και αυτή την φορά όχι από το φιλί της. Επειδή κόντεψα να τρελαθώ. " Αυγή..." είπα το όνομά της κουνώντας μόνο τα χείλη μου.

"Κύριε Άντερσον μπορείτε να ηρεμήσετε. " είπε ο γιατρός σφίγγοντας στα χέρια του τον φάκελό της. "Προσπαθούσε να ξυπνήσει, μα είναι αδύναμη για την ώρα."

"Δεν μπορώ να κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια. Είναι δυνατή η Αυγή αλλά κάτι θα υπάρχει να κάνω για να την βοηθήσω." Του έλεγα απελπισμένος.

"Μόνο υπομονή χρειάζεται. Το ότι προσπάθησε να έρθει σε επαφή είναι ένα πολύ καλό σημάδι. Χρειάζεσαι πολύ ηρεμία και αγάπη από εσάς..." μου είπε εκείνος και έκλεισε την πόρτα της.

"Άρη πρέπει να ξεκουραστείς και εσύ..." είπε η Αιμιλία και με πλησίασε στοργικά.

"Δεν θα φύγω μακριά της και το ξέρεις. Θέλω να ανοίξει τα μάτια της και να δει πως της κρατώ το χέρι." Είπα και κάθισε στην καρέκλα ξεφυσώντας δυνατά.

"Η αδερφή σου έχει δίκιο. Πήγαινε να κάνεις ένα μπάνιο για να χαλαρώσεις. Εκείνη καταλαβαίνει πως αισθάνεσαι αυτή την στιγμή και δεν θα την βοηθήσεις αν βρίσκεσαι σε αυτήν την κατάσταση. " είπε εκείνος και τότε οι άντρες ασφαλείας μου εμφανίστηκαν.

"Εγώ τους κάλεσα..." είπε η Αιμιλία και άφησε το παλτό της στην άδεια καρέκλα δίπλα μου για να μπορέσει να είναι κοντά μου. Χαμήλωσε το σώμα της." Θα μείνουμε εμείς εδώ. Οι άντρες σου είναι εδώ. "

"Και σε όλο το νοσοκομείο... οτιδήποτε και αν γίνει θα σε ειδοποιήσουμε." Συμπλήρωσε τα λόγια της ο Παύλος. Εγώ όμως δεν μπορούσα να του εμπιστευτώ τίποτα πλέον. Πόσο μάλλον την γυναίκα που αγαπώ.

"Γιατί δεν πας στην γυναίκα σου; σήμερα ήταν ο γάμος σου;" Σηκώθηκα και του είπα εγώ καταπρόσωπο." Την Λάουρα δεν είναι να την αφήνεις και πολύ μόνη της. Μην κάνεις το ίδιο λάθος με εμένα."

"Γιατί έχω μετανιώσει για ότι έγινε. Αυτό προσπαθώ τόσο καιρό να σου πω. Γιατί θέλω να είμαι δίπλα σου και να κάνω τα αδύνατα δυνατά για εσένα. Για να με συγχωρέσεις." Είπε εκείνος και η Αιμιλία μπήκε ανάμεσά μας για να ηρεμήσουμε.

"Άρη φτάνει! Είναι η Αυγή εκεί μέσα..." είπε και εγώ για μία στιγμή γύρισα την πλάτη μου για να βρω την ηρεμία μου.

"Δεν σε εμπιστεύομαι και δεν σε θέλω δίπλα στην κοπέλα μου!" Είπα εγώ με όλο το μίσος που νιώθω για αυτόν.

BILLIONAIRE! Feel the passion...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin