21. Το ταγκό του πάθους!

1K 90 20
                                    

Αυγή!

Τον κοίταξα στα μάτια χωρίς να πω λέξη. Μέσα μου μπερδεμένα συναισθήματα. Κυρίως αγωνία. Πέρασα μία τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αφτί μου. Μόνο που πήρε μία βαθιά αναπνοή να το κάνει και έσφιγγε το ποτήρι στα χέρια του, καταλάβαινα τον χρόνο να σταματάει.

"Αυγή πριν από..." ξεκίνησε να λέει όταν ο πατέρας του Παύλου μας διέκοψε.

"Άρη με συγχωρείς που δεν σε στήριξα όσο θα έπρεπε μετά τον θάνατο του πατέρα σου. Ήταν καλός μου φίλος." Του είπε εκείνος και εγώ απομακρύνθηκα.

"Εγώ να σας αφήσω μόνους..." είπα και πλησίασα προς το μπουφέ. "Δεν έχω φάει τίποτα από το πρωί... είχα τρακ." Είπα εγώ στην Αιμιλία και ύστερα σήκωσα το βλέμμα μου. Έβλεπα τον Άρη να με κοιτάζει ενώ μιλούσε με εκείνον τον άντρα.

"Διάλεξε από τα κέικ είναι, πεντανόστιμα..." έλεγε εκείνη και ανυπομονούσε να το φάει. "Χαίρομαι που αποφάσισες να έρθεις... Θα είμαι κάπου τριγύρω..." έλεγε καθώς απομακρυνόταν.

"Είναι για τον Άρη αυτό;" με ρώτησε η Λάουρα καθώς έβαζα από ένα κομμάτι τούρτα στα πιάτα.

"Ναι..." απάντησα εγώ και πήγα να φύγω.

"Ο Άρης δεν τρώει κεράσια και η τούρτα έχει μέσα μικρά κομμάτια από κεράσι. Δεν θα έπρεπε να το ξέρεις μίας και είσαι αρραβωνιασμένη μαζί του;" είπε εκείνη και εγώ πρώτα έσφιξα τα χείλη μου για να βρω υπομονή και να μην κάνω φασαρία.

"Αλήθεια; γιατί μαζί μου δεν είχε κανένα απολύτως θέμα στο πρωινό..." της είπα προσπαθώντας να φανώ ψύχραιμη.

"Ο Άρης δεν θα ξεχάσει ποτέ εμένα. Έρχεσαι δεύτερη στην ζωή του. Πάντα θα υπάρχω εγώ στο μυαλό του , στο υποσυνείδητό του. Θα σε αγγίζει και θα σε σκέφτεται εμένα, θα σου κάνει έρωτα και θα ψάχνει εμένα. Όταν θα τον αγκαλιάζεις θα σε διώχνει γιατί δεν θα είμαι εγώ. Φύγε πριν πληγωθείς από έναν άδοξο έρωτα."

"Μάλλον κάτι δεν άκουσες καλά. Πριν λίγο σου φώναξε πόσο πολύ με αγαπάει και πόσο πολύ ερωτευμένος είναι μαζί μου. Τα άκουσα όλα Λάουρα. Και ούτε εσύ , ούτε εκείνος ξέρετε πως ήμουν εκεί. " της απάντησα και ύστερα της έδειξα το χέρι μου. " Αυτό σημαίνει την αφοσίωση του σε εμένα." Της έλεγα για το δαχτυλίδι. Ακόμα και αν μου το έδωσε για έναν ρόλο, εκείνη δεν χρειαζόταν να το ξέρει. "Αποδέξου πως σε ξεπέρασε... Μόλις παντρεύτηκες. Ο άντρας σου στέκεται εκεί και σε περιμένει. Άσε να γνωρίζω κάτι παραπάνω για τον έρωτα και τον Άρη."

BILLIONAIRE! Feel the passion...Where stories live. Discover now