35. Η δίκη!

823 69 20
                                    

Αυγή!

"Η γυναίκα μου είναι αθώα. Όλα τα υπόλοιπα θα αποκαλυφθούν στο δικαστήριο." Τους απάντησε κατακόκκινος από τον θυμό του και ύστερα μπήκε στο αμάξι του και ξεκινήσαμε.

Οι δημοσιογράφοι μας ακολούθησαν ως την έξοδο. Εγώ είχα γείρει το κεφάλι μου προς το παράθυρο κλαίγοντας σιωπηλά. Ένιωθα πως είμαι ένας εγκληματίας. Πως είχαν δίκιο και πως μαζί με την μητέρα μου προκαλέσαμε όλη την δυστυχία στον Άρη. Κρατούσα το κεφάλι μου με το χέρι μου να τρέμει.

"Αγάπη μου θα σου φέρω λίγο νερό... θες μήπως να σου πάρω κάτι άλλο;" με ρώτησε εκείνος καθώς σταματούσε το αμάξι μπροστά από ένα περίπτερο και εγώ του απάντησα κουνώντας αρνητικά το κεφάλι μου.

Κατέβηκα από το αμάξι του για να πάρω καθαρό αέρα. Ένιωθα να ζαλίζομαι τόσο πολύ που είχαν θολώσει όλα μπροστά μου. Έκανα να πέσω αργά στον δρόμο και ο Άρης με κράτησε την τελευταία στιγμή.

"Αυγή!" Φώναξε το όνομά μου με ταραχή και φόβο. " Αγάπη μου είμαι εδώ... Προσπάθησε να συνέλθεις." Έβρεχε το πρόσωπό μου με το νερό ενώ με κρατούσε ακόμα στο σώμα του. " πιες λίγο νερό... θα σε βοηθήσει..." μου έλεγε εκείνος βάζοντάς με να καθίσω στο κάθισμα.

"Άρη δεν είμαι δολοφόνος! " ξέσπασα σε κλάματα. " το ορκίζομαι πως δεν θα σου έκανα ποτέ κακό. " έκρυψα μέσα στα χέρια μου το πρόσωπό μου." Δεν είχα ιδέα για όλα αυτά. Δεν ήξερα ποια ήταν η μητέρα μου στην πραγματικότητα." Άρχισα να φωνάζω και να κλαίω μόλις έβρεξα ελάχιστα τα χείλη μου.

"Ηρέμησε άγγελέ μου. Το ξέρω. Σε αγαπάω τόσο πολύ που κανένας δεν μπορεί να μου αλλάξει γνώμη για εσένα. Για εμένα εσύ είσαι τα πάντα. Μην ακούς τα λόγια των δημοσιογράφων. Προσπάθησε να ηρεμήσεις. Δεν φταις εσύ για ότι έκανε η μητέρα σου. " είπε εκείνος αγκαλιάζοντάς με. Με άφηνε να κλαίω στον ώμο του μέχρι να ξεσπάσω ενώ τα χάδια του βοηθούσαν το σώμα μου να πάψει να τρέμει.

"Μα παντού θα νομίζουν πως είμαι δολοφόνος... πως είμαι σαν και εκείνην... δεν θέλω να με μισείς. Και... και ... Συγγνώμη για όλα Άρη." Έκλαιγα δυνατά γιατί είχαν μαζευτεί όλα μέσα μου.

"Αγάπη μου ποτέ δεν θα σε κατηγορούσα για τα λάθη της μητέρας σου. Για ότι έκανε θα πληρώσει και θα το δεις αύριο αυτό. Εσένα σε λατρεύω. Είσαι ο άγγελός μου. Σου χρωστάω το ότι είμαι εδώ και αυτός που είμαι. Δεν μου φτάνουν χίλια χρόνια για να σε αγαπώ. Είσαι μοναδική και η καρδιά σου δεν χωράει την κακία του κόσμου. Για αυτό μην μου ζητάς συγγνώμη. Δεν φταις εσύ για όλα αυτά που συμβαίνουν. Και δεν θέλω να σε ακούσω να το ξανά λες αυτό ποτέ." Μου έλεγε και ύστερα μου έδωσε ένα φιλί στο κεφάλι. Με έσφιγγε ολόκληρη στο κορμί του.

BILLIONAIRE! Feel the passion...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora