10. Ο Έρωτας τους ελκύει!

1.1K 94 11
                                    

Αυγή!

Κοίταξα το μαύρο γυαλιστερό και λαμπερό φόρεμα που μου άφησε η Αιμιλία πάνω στο κρεβάτι και ξεφύσησα δυνατά. Σηκώθηκα βιαστικά από το κρεβάτι μου και με μία παρορμητική κίνηση το έπιασε και κατέβασα το πίσω λεπτό φερμουάρ του για να το φορέσω.

Χρειαζόμουν να ακούσω λίγη μουσική και να ξεφύγω από την μοναξιά μου. Μόλις ντύθηκα και έβαλα τις μαύρες γόβες μου πλησίασα τον καθρέφτη. Άρχιζα να τονίζω τα μάτια μου με το μαύρο μολύβι μου και να προσθέτω ένα απαλό ροζ κραγιόν στα χείλη μου. Πρόσθεσα λίγη κολόνια και άρπαξα το κινητό μου από το πάπλωμα για να φύγω.

Μόλις βγήκα από την είσοδο της σχολής και άρχισα να περπατάω προσεχτικά στο πέτρινο δρομάκι είδα ένα γκρίζο αυτοκίνητο που έμοιαζε αρκετά με του Άρη. Όμως βρισκόταν στο αντίθετο ρεύμα και μέσα στα σκοτάδια δεν έβλεπα τίποτα καθαρά. Συνέχισα να περπατάω προς το πάρτι και άρχισα να κοιτάζω πίσω μου. Ένιωθα πως κάποιο με παρακολουθεί.

Όταν έφτασα στην αίθουσα χορού ακούμπησα το στομάχι μου. Ένιωθα ένα τόσο έντονο και περίεργο συναίσθημα μέσα μου που έκανε ακόμα και τα γόνατά μου να τρέμουν. Ήθελα να αναπνεύσω αρκετά δυνατά. Δεν μπορούσα να εξηγήσω τι ακριβώς ένιωθα. Σαν να είχα μια αγωνία, ένα δυνατό προαίσθημα. Στάθηκα στο παράθυρο για ένα λεπτό ώστε να μπορέσω να χαλαρώσω και παρατήρησα το ασημί αυτοκίνητο να σταματάει ακριβώς απέξω.

"Από εδώ παρακαλώ..." μου είπε μία από τις υπεύθυνους της αίθουσας και την ακολούθησα. Εκείνη άνοιξε την μεγάλη ξύλινη πόρτα και άρχισα να κατεβαίνω τα σκαλιά ψάχνοντας με τα μάτια μου την Αιμιλία.

Καθόταν σε ένα από τα σαλόνια με το αγόρι της και μία μεγάλη παρέα. " Αυγή!" Φώναξε και μου τράβηξε την προσοχή κουνώντας το χέρι της. " ήρθες τελικά... " είπε εκείνη σαν να περίμενε πως θα το κάνω.

"Νομίζω πως αν μείνω λίγο ακόμα σε ένα δωμάτιο θα τρελαθώ." Της είπα εγώ και κάθισα στον άσπρο καναπέ αμήχανα.

"Το ποτό σου..." μου είπε με ένα χαμόγελο και άρχισε να με συστήνει αμέσως στην παρέα της.

Η δυνατή μουσική με εμπόδιζε να ακούσω οτιδήποτε μου έλεγε εκείνη. Έβρεξα τα χείλη μου με λίγη βότκα και αμέσως άφησα κάτω το ποτήρι μου. Ο καπνός από τα τσιγάρα τους με ενοχλούσε έντονα και μου έκοβε την αναπνοή.

"Δοκίμασε... θα σε φτιάξει και θα σε ανεβάσει. " μου έστριψε ένα τσιγάρο ένας από τους άντρες της παρέας. Είχε τατουάζ σε όλο του το σώμα και ένα μεγάλο σκουλαρίκι στο φρύδι του.

BILLIONAIRE! Feel the passion...Where stories live. Discover now