Άρης!
Η Αυγή κάθισε στην θέση της και κοίταξε πρώτα την μητέρα της και μετά εμένα. Τα μάτια της ήταν κατακόκκινα από τα κλάμα και έμοιαζε αρκετά χλωμή. Όταν τα βλέμματά μας συναντήθηκαν εκείνη χαμήλωσε το κεφάλι της. Άρχισε να παίζει με τα χέρια της, κάτι που έκανε πάντα όταν αισθανόταν άσχημα. Εγώ κράτησα το έπιπλο ανήσυχος για εκείνην. Είχε βρεθεί αντιμέτωπη με έναν μεγάλο πόνο και ανάμεσα σε εμένα και την γυναίκα που την έφερε στην ζωή.
"Είστε η Αυγή Ράιαν;" ρώτησε ο δικαστής.
"Μάλιστα η ίδια." Τους απάντησε με αδύναμη φωνή.
"Πείτε μας μερικά λόγια για την μητέρα σας... " ζήτησε ο δικηγόρος υπεράσπισης της Πατρίσιας.
"Η μητέρα μου προσπαθούσε πάντα να μην λείψει τίποτα από το σπίτι μας. Ειδικά όταν έχασε την επιχείρηση που είχε μαζί με τον πατέρα μου. Μεγαλώνοντας μαζί της γνώριζα πως ο εκείνος μας είχε εγκαταλείψει. Άρχισα να πιστεύω πως αυτό πονούσε εκείνην για αυτό έκλαιγε. Δεν έβλεπα κάτι διαφορετικό και παράλογο όπως τώρα. "
"Τι θέλετε να πείτε με αυτό; τι άλλαξε έτσι ξαφνικά για εσάς; Μήπως εμπλέκεται σε αυτό η σχέση σας με τον Άρη Άντερσον; "
"Γνώρισα τον Άρη Άντερσον μέσω της αδερφής του και συγκατοίκου μου. Όταν ξέσπασε πυρκαγιά στο δωμάτιο που διέμενα εκείνος με έβγαλε από τις φλόγες και μου έσωσε την ζωή. Μου έδωσε τις πρώτες βοήθειες και η αδερφή του προσφέρθηκε να με φιλοξενήσει στον ξενώνα του σπιτιού της μέχρι να μπορέσω να βρω ένα καινούργιο δωμάτιο."
"Δηλαδή θέλετε να μας πείτε πως όλος τυχαίος βρέθηκε εκεί ο κύριος Άντερσον ; πως σας έκανε αυτό να αλλάξετε γνώμη για την μητέρα σας;"
"Ένσταση! Προσπαθεί να επηρεάσει και να διαστρεβλώσει τις απαντήσεις του μάρτυρα." Είπε ο δικηγόρος μου και η Αυγή χάιδεψε ελάχιστα τον λαιμό της.
"Δέκτη! Παρακαλώ συνεχίστε." Είπε ο δικαστής.
"Μπορώ να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση. " είπε η Αυγή και πήρε μία βαθιά αναπνοή. " και όμως υπάρχει σύνδεση. Ο Άρης δεν βρέθηκε τυχαία εκεί. Η μητέρα μου τον προειδοποίησε πως θα βάλει φωτιά σε αυτό το δωμάτιο επειδή ήθελε να σκοτώσει την αδερφή του. Ήθελε να πονέσει τον Άρη χτυπώντας τον στην οικογένειά του. "
"Έχετε καταλάβει πως μιλάτε εναντίων της μητέρας σας; " έλεγε δήθεν σοκαρισμένος ο δικηγόρος.
YOU ARE READING
BILLIONAIRE! Feel the passion...
RomanceΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...