Αυγή!
"Μείνε μακριά της Μαρίζα!" Φώναξε ο Άρης και έκανε να με πλησιάσει.
"Άρη σε χρειάζομαι!" Έλεγα εγώ δυνατά τις σκέψεις μου.
"Ένα βήμα Άρη και θα την σκοτώσω μπροστά στα μάτια σου." Είπε και με έπιασε όμηρό της.
"Άσε ήσυχη την Αυγή. Γιατί το συνεχίζεις; Έχουν όλα τελειώσει. " Της είπε και έκανε προσπάθεια να με φτάσει.
"Ποτέ Άρη δεν θα αγγίξεις αυτή την γυναίκα. Μόνο λίγες μέρες είναι εδώ και συνεχώς σε βλέπω μαζί της." Φώναζε με τα χέρια της να τρέμουν και το όπλο να πιέζει το κεφάλι μου.
"Μαρίζα πέτα το όπλο. " φανέρωσε και ο Άρης ένα μέσα από το μπουφάν του.
"Άρη φύγε από εδώ..." του φώναζα εγώ για να μην τραυματιστεί εξαιτίας μου.
"Δεν πάω πουθενά χωρίς εσένα. " είπε εκείνος και καταλάβαινα την Μαρίζα να λυγίζει την σκανδάλη. " Μαρίζα εγώ φταίω για όλα. Άσε την Αυγή και πάρε εμένα."
"Πέτα το όπλο Άρη!" Τον διέταζε.
"Πρώτα θέλω πίσω την Αυγή! Μην με κάνεις να το πω ξανά."
"Άσε το όπλο κάτω Άρη..." επέμενε εκείνη και εγώ με τα μάτια μου προσπαθούσα να πω στον Άρη να μην το κάνει και να μην την ακούσει.
Εκείνος άρχισε να χαμηλώνει το σώμα του αργά και να τοποθετεί στο χώμα το όπλο του. Εγώ τον έβλεπα και πίστευα πως δεν θα μπορέσω να γλυτώσω. Ήταν η πρώτη φορά που ήθελα να τρέξω στην αγκαλιά του και να μείνω για πάντα εκεί.
Εκείνη την ώρα ακούστηκαν τα περιπολικά της αστυνομίας να καταφθάνουν. Εκείνη έχασε τον έλεγχο και εγώ την έσπρωξα και έτρεξα στον Άρη. " Αυγή είσαι καλά;" έλεγε εκείνος καθώς αγκάλιαζε το πρόσωπό μου.
Το σώμα μου έτρεμε ολόκληρο επάνω στο δικό του. Τον αγκάλιαζα με όλη μου την δύναμη μέχρι να νιώσω ασφάλεια. "Ηρέμησε ομορφιά μου." Είπε εκείνος και εγώ τον κοίταξα στα μάτια. Το ίδιο έκανε εκείνος.
"Αυτό δεν θα το αφήσω έτσι..." Έλεγε ακόμα και την τελευταία στιγμή.
Ο Άρης έτρεξε κατά πάνω της για να της πάρει το όπλο και άρχισε να παλεύει μαζί της για να τα καταφέρει. " Αυγή φύγε από εδώ αμέσως..." μου φώναζε και εγώ δεν ήθελα να φύγω μακριά του.
"Άρη σταματά δεν θέλω να πειράξω εσένα ." Του έλεγε δίχως να αφήνει την σκανδάλη.
Τότε και εντελώς απρόσμενα ακούστηκε ένας πυροβολισμός. Εγώ άνοιξα ορθάνοιχτα τα μάτια μου και ο πρώτος που έτρεξε από όλους τους μαθητές έξω ήταν ο Μαξ. Η Μαρίζα και ο Άρης είχαν μείνει ακίνητοι και οι δύο. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι γινόταν ακριβώς. Έκλεισα το στόμα μου με το χέρι μου για να κρύψω τον λυγμό μου.
YOU ARE READING
BILLIONAIRE! Feel the passion...
RomanceΠλησίασε χωρίς φόβο. Νιώσε... Ζήσε... Αφήσου στο πάθος! Εκείνη μία γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον της , κερδίζει μία υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες σχολές χορού του Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και ενώ όλα δείχνουν πως θα πάνε όλα τέλεια, μ...