Od té doby byli však Anna Beketová s Blaisem Zabinim přátelé. Protože některé události, leč ne zrovna příjemné, dokáží dva lidi ztmelit dohromady. A to, že Anna zlomila nebohému chlapci ruku a následně jej málem upálila zaživa, byla rozhodně jedna z těchto událostí.
Následující týden proběhl v rámci možností v klidu. O souboji ve společenské místnosti se nikdo nedozvěděl, jelikož se prefektka Gemma Farleyová uvolila, že sama zahladí stopy. Ten den Zmijozelci dokázali, že zvládnout držet spolu a dokonce i sama Gemma z toho měla vcelku radost. Anna chodila den co den navštěvovat Blaise, svého nového kamaráda, na ošetřovnu a dlouho do večera si s ním vykládala. Oba dva si začínali všímat, že se v Bradavicích nedějí pěkné věci. Nová profesorka Dolores Umbridgeová ve svých hodinách OPČM vůbec neučila praxi, proti čemuž protestovali výhradně Nebelvíři, v čele s tím černovlasým chlapcem, kterého si Anna všimla na lektvarech, Harrym Potterem.
Anna teď většinu volného času trávila ve společenské místnosti s Tracy nebo se procházela s kamarádkami někde po škole.
"Hej Anno!" ozval se za ní zničehonic povědomý hlas. Dívka sebou polekaně škubla a otočila se na toho člověka.
"Blaisi!" vyjekla, když uviděla svého hnědovlasého přítele stát přímo před ní ve společenské místnosti. Všechny popáleniny měl uzdravené a ruku vyléčenou. Zkrátka vypadal přesně, jako před soubojem. Vesele se na černovlásku zubil a vydal se jí obejmout. Bylo sotva sedm hodin ráno a Anna spěchala do Velké síně na snídani. Teď už nemusela jít sama. Blaise jí ochotně doprovázel a za nenucené konverzace došli až do Velké síně. Anna se spěšně pozdravila s pár lidmi a s Blaisem po svém boku usedla na lavici. Pomalu ukusovala toust a spolu s Blaisem studovala rozvrh.
"Takže teď máme Kouzelné formule s Havraspárem," opakovala Anna, aby se ujistila. Její společník jen kývl a dále poklidně žvýkal toust hledíc do nějakého famfrpálového časopisu, který mu přišel poštou. Anna se tedy zvedla a zamířila na Kouzelné formule bez něj. Již ve Vstupní síni ale seznala, že to nebude úplně obyčejná hodina Kouzelných formulí, na kterou byla Anna zvyklá. U dveří totiž postávali profesorka McGonagallová a profesor Kratiknot a každého páťáka ze Zmijozelu nebo Havraspáru směřovali úplně jinam, než byla učebna Kouzelných formulí. Stejný proces provedli i s Annou. Řekli jí, ať jde za spolužáky, kteří se mají shromáždit venku na školních pozemcích. Anna tak učinila. Následovala spolužáky, kteří mířili ven z hradu na školní pozemky. Anně se stávající situace přestávala líbit. Všichni se shromáždili u Zapovězeného lesa. Anna už moc dobře věděla, jak nebezpečný a strašidelný onen les je. Vyhledala ve tvořícím se davu své kamarádky a vyčkávala na profesory. Když přišli, profesorka McGonagallová se dala okamžitě do řeči.
"Jak jste si asi všimli, dnešní hodina Kouzelných formulí nebude jako každá jiná," pronášela monotónně a očima těkala od studenta ke studentovi. "Tato hodina proběhne na přímý příkaz profesora Brumbála. Jsem tady dnes i já, abych pomohla profesoru Kratiknotovi s výukou a pohlídala vás. Dnes totiž všichni společně půjdeme do Zapovězeného lesa," řekla profesorka a v očích se jí zlomyslně blýsklo, když uviděla, jak několik studentek zbledlo a jak si několik studentů nervózně vjelo rukou do vlasů.
ČTEŠ
JEDINÁ Z KRUVALU ━━ ❨ draco malfoy. ❩ ✓
FanfictionNadané čarodějce Anně se stala nehoda, kvůli níž musí opustit kruvalský institut a přestoupit do Školy čar a kouzel v Bradavicích. Přestože se jí náhlá změna vůbec nelíbí, brzy si ve zmijozelské koleji nachází výborné přátele. Rovněž si získává důvě...