Hadi versus lvi

1.4K 76 7
                                    

„Co jsme to udělali?" Anna otočila uslzené oči k Dracovi. Byla v hlubokém šoku. Z obou sálal doslova děs z jejich činu a ani jeden netušil, co mají teď udělat.

Draco Malfoy seděl na ledové zemi opřen o kamennou zídku a tiskl k sobě svoji kamarádku, která stále vzlykala a zoufale jej objímala. Stále nehybně hleděl na místo, kde ještě před chvílí ležela Katie Bellová a stále mu v uších zněl její křik. Poprvé zapochyboval, že se mu povede jeho úkol splnit. Znamení na jeho předloktí bylo v jednom ohni a palčivá bolest mu křivila obličej do bolestných grimas.

Jemně od sebe Annu odstrčil.

„Měli bychom zmizel," podotkl. Oba dva se pomalu zvedli a vydali se k hradu. Šli s očima zavrtanýma do země a ani jeden nepromluvil. Anna byla moc v šoku na to, aby mluvila, a Draco bolestí pomalu ani neviděl. Pán zla musel vycítit Malfoyův neúspěch a tohle byl jeho způsob potrestání.

„To jsem podělal!" vykřikl Draco najednou a nakopl pevnou hroudu sněhu, která mu ležela v cestě. Anna mu věnovala zmatený pohled.

„Proč jsme to vůbec dělali?! Nemohlo to nikdy vyjít! Byl to špatný nápad!" vyléval si hněv. V očích se mu odráželo zklamání a strašná zlost.

„Nevěděla jsem... nemyslela jsem si, že...," Anna Beketová zmateně mluvila páté přes deváté a vystrašeně sledovala počínání svého společníka.

„Ty nemyslíš, Anno! To je ten problém!" vyjel po ní Draco znovu.

„Já, že nemyslím?!" Anna se zastavila v chůzi a pozvedla obočí tak vysoko, jak to jen šlo. „Kdybys nebyl neschopný něco vymyslet, nemusela jsem se ti snažit pomoct a nic z toho by se nestalo!!" křičela po něm. Takový přístup od něj rozhodně nečekala. Zněl, jakoby jí to snad dával za vinu.

„Neříkej! V čem přesně jsi mi vlastně pomohla?!" vykřikl Malfoy afektovaně a rozhodil rukama.

„Beze mě bys neměl tušení, co Černá magie je! Byl bys bez šance!!" křičela po něm jako smyslů zbavená.

Draco si v tu chvíli uvědomil, co udělal. Ruka ho už bolet přestávala a pocit, že mu každou chvílí explodují orgány, ustal.

„Anno... já...," mladý Malfoy se snažil zachránit situaci a pokusil se černovlasou dívku obejmout. Ta ho ale prudce odstrčila.

„Víš, tohle je přesně to, o čem všichni mluví!" řekla už klidněji, „Voldemort se nám dostává do hlavy a rozděluje nás. Silní můžeme zůstat pouze tehdy, dokud zůstaneme jednotní."

Draco Malfoy pouze přikývl. Věděl, že má pravdu a sám se za sebe styděl. Jeho mozek se s celou tou událostí ještě nevyrovnal a chlapec vůbec nepřemýšlel, nežli něco řekl.

Došli do společenské místnosti. Černovlasá Ruska si svlékla kabát a koženou rukavicí si otřela zmrzlý nos. Beze slova se otočila a dala se na odchod.

„Kam jdeš?" zeptal se Malfoy zoufale. Teď jí potřeboval víc, než kdy jindy.

„Dát si sprchu," odsekla Anna a začala stoupat schody.

„Anno?" křikl za ní Draco ještě. Otočila se a podívala se na něj. Skoro se jejího pohledu lekl. Koukaly na něj dvě mrtvé oči bez jakéhokoli náznaku emocí. „Uvidíme se zítra na zápase?" zeptal se s nadějí v hlase.

Anna se zadívala do země a chvíli vypadala, že přemýšlí, co mu odpoví. Nakonec se ale smutně pousmála a sotva znatelně přikývla.

Černovláska došla do pokoje v době, kdy tam byly všechny její spolubydlící, což ji nikterak nepotěšilo. Přála si být sama a přála si to moc.

JEDINÁ Z KRUVALU  ━━ ❨ draco malfoy. ❩ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat