A právě v ten moment se ve zmijozelské ložnici probudila jedna půvabná černovláska.
Bylo zrovna pondělí. Listopad se přehoupl v prosinec a Bradavická škola čar a kouzel začínala pomalu vytvářet seznam lidí, kteří zůstanou přes vánoční prázdniny ve škole. Anna na tom seznamu byla. Ne, že by se nechtěla vrátit domů do milovaného Ruska, ale prostě se necítila na tak dlouhou cestu a neměla náladu na své příbuzné. Tracy, Pansy, Daphne a dokonce i Blaise na tom seznamu nebyli. Všichni Annini přátelé na prázdniny mířili domů a měli dokonce i sbaleno. Když Anna pročítala seznam, vysící na nástěnce ve společenské místnosti, kam jej připíchla prefektka Gemma Farleyová, cítila se opravdu špatně. Na seznamu bylo jen opravdu málo lidí a ani o jednom z nich by černovláska nemohla říct, že je její přítel. Kromě jednoho. Annu zaujalo na seznamu to jedno konkrétní jméno. Samozřejmě jméno Draco Malfoy. Anna tohoto blonďáka, se kterým se za poslední měsíc dost sblížila, podezírala, že zůstal v Bradavicích jen kvůli ní. O Dracovi bylo totiž všeobecně známo, jak moc Bradavice nesnáší a rád využije každé příležitosti z nich odjet.
Byl studený prosincový den. Přesněji bylo 19. prosince, takže zbývaly dva dny do prázdnin. Hodiny sice stále probíhaly, ale učitelé je už brali velice zlehka. Všichni, kromě profesora Snapea. Ten své studenty drtil látku, i když už bylo téměř vánoční volno. Annu to nijak nepřekvapovalo. Za poslední dny měla s profesorem minimální kontakt a její nenávist k tomuto muži pomalu oslabovala. Profesor pravděpodobně přišel na to, že je Anna výborná studentka a nemá důvod jí takhle moc nenávidět. Proto spolu většinou jednali chladně, ale jeden druhého neuráželi ani slovy, ani úšklebky či posunky. Vše bylo zase dobré.
"Ještě jednou se omlouvám, Anno," mumlala Daphne, když jí Anna zrovna pomáhala zapnout napěchovaný kufr. Daphne Anně slíbila, že s ní na Vánoce zůstane, ale její rodiče to na poslední chvíli zamítli a místo na seznam zůstávajících ji zapsali do spěšného vlaku mířícího do Londýna.
"A já ti ještě jedou říkám, že mi to nevadí" usmála se Anna a odhrnula si z obličeje pramen černých vlasů, aby viděla na Daphne. Ta s hlasitým funěním dopnula poslední přezku, kopla kufr pod postel a unaveně se svalila na postel vedle Anny.
Co Anně poslední dobou dělalo největší starost, byla profesorka Umbridgeová. Ta rezolutně popírala skutečnost, že se Pán zla vrátil. Ovšem nebyla jediná. Celé Britské ministerstvo kouzel to vytrvale popíralo, což neslo za následek obrovskou nelibost Brumbála a většiny studentů. Anna se rozhodla zůstat stranou. Její krev byla čistá a dívka nebyla ani Britka. Než s matkou v září opustily Vilu, otec ji objal a nabádal ji, ať se neplete do britských věcí. Říkal, že se brzy v Británii začnou dít zlé věci a měl pravdu. Umbridgeová krutě trestala každého, kdo se s ní pokusil nesouhlasit. Na Annu měla ovšem spadeno víc, než na kteréhokoli studenta. Snad s výjimkou Harryho Pottera.
V hlavě Dolores Jane Umbridgeové byla Anna Smrtijedka, jelikož kdysi chodila do Kruvalu. Tuto myšlenku ještě živil fakt, že nikdo z Bradavic pořádně nevěděl, proč černovláska Kruval opustil, což bylo nadmíru podezřelé. Annu však ani tato skutečnost nedonutila říci, proč změnila školu. Umbridgeovou děsila představa, že vyučuje někoho, kdo se, byť jen malou část života, učil Černou magii. Anna to vlastně svým způsobem chápala.
Mladá Ruska taky postřehla, že si Umbridgeová formuje vlastní "armádu". Skupina lidí v čele se školníkem Filchem se snažila zabránit jakékoliv nekázni. K Anninu zděšení se v té skupině čím dál tím víc angažoval i Draco. Anna byla přesvědčená, že mu vůbec nejde o kázeň, nýbrž o to, že mohl beztrestně šikanovat Harryho, s čímž Anna zarytě nesouhlasila. Ovšem nemohla s tím nic udělat.
ČTEŠ
JEDINÁ Z KRUVALU ━━ ❨ draco malfoy. ❩ ✓
FanfictionNadané čarodějce Anně se stala nehoda, kvůli níž musí opustit kruvalský institut a přestoupit do Školy čar a kouzel v Bradavicích. Přestože se jí náhlá změna vůbec nelíbí, brzy si ve zmijozelské koleji nachází výborné přátele. Rovněž si získává důvě...