„Jsi úžasná," zašeptal nakonec.
Anna Beketová seděla ve své ložnici, pohrávala si s hůlkou a koukala ven z okna, za kterým padaly první sněhové vločky. Voldemort tam venku doopravdy byl a chtěl zabít jejího nejlepšího přítele.
Díky Dracovi si začala černovláska definitivně uvědomovat, jaké nebezpečí jim vlastně hrozí. Válka mohla vypuknout doslova kdykoliv a klidně mohli být za měsíc všichni mrtví. Co na tom, že byli čisté krve? Nikdo nebyl zcela v bezpečí.
„Jak to teď vlastně máte s Malfoyem?" zeptala se Tracy zaklapujíc svou učebnici. Anna se narovnala a odtrhla pohled od okna.
„Pomáháme si," odvětila dívka stručně. Její hnědovlasá přítelkyně samozřejmě nemohla mít ani tušení, že Anna strávila tři měsíce vymýšlením způsobu, jak Dracovi pomoci s jeho úkolem. Nemohla vědět, že celé noci probděla strachujíc se o budoucnost. A nemohla vědět, že Anna ten způsob nakonec přeci jen našla.
Byl první prosincový týden a teplotní hodnoty se naštěstí stále držely nad nulou. Anna se toho odpoledne vrátila z knihovny a věděla, co musí udělat. Nežli ovšem stačila najít Draca, objevila jí Tracy a už jí nenechala jít, a tak tady spolu seděly s plnými žaludky po obědě a potichu se bavily.
„Asi se půjdu projít ven, nechceš jít se mnou?" řekla najednou Anna a dlouhými řasami na svou kamarádku zamrkala. Černovlasá čarodějka ovšem doufala, že Tracy její nabídku odmítne. Potřebovala najít Draca a říct mu, co ji napadlo. Tracy se podívala ven z okna a pak se znovu opřela o rám své postele.
„Myslím, že to vynechám," řekla pohrdavě, opět si otevřela svou učebnici a jala se do učení.
Anna si svlékla uniformu a navlékla se do červeného svetru a zimního kabátu. I když neměla v úmyslu jít ven, nemohla v Tracy vzbudit podezření. Potom se s hnědovláskou rozloučila a vyšla z ložnice. Doufala, že Draca najde ve společence nebo na obědě.
Vešla do společenské místnosti, ale její blonďatý přítel tam nebyl. Musela proto až do Velké síně. Kabát si sundala a nechala jej na věšáku, potom prošla kamennými dveřmi na chodbu a dala se na cestu.
Draco ve Velké síni skutečně byl. Pošilhával očima po titulní straně nového čísla Denního věštce a popíjel kávu. Když spatřil Annu, noviny složil a pokusil se o úsměv.
„Musím s tebou nutně mluvit," řekla stručně, ale jasně.
„Tak mluv," pokrčil Draco rameny a svatouškovsky upil ze svého hrnečku další doušek teplé kávy.
„Tady ne!" řekla černovláska, popadla Draca za paži a zamířila s ním ven ze Síně. Draco hodil poslední smutný pohled po nedopité kávě, ale tušil, že to bude důležité, a tak se s Annou nechtěl přít.
„Myslím, že to mám!" zašeptala Anna a Draco se napřímil v zádech.
„Poslouchám," řekl.
„Byla jsem v knihovně, tedy vlastně v oddělení s omezeným přístupem a našla jsem něco, co bychom mohli zkusit," řekla Anna a významně se na Draca podívala velkýma očima. Chlapec po její levici šel s rukama v kapsách a hleděl do země. „Už je prosinec, nemáš moc času. Měli bychom začít něco dělat," upřesnila Anna ještě.
„A co tedy uděláme?" zeptal se Draco a černovláska se vítězoslavně pousmála. Teď už si byla jistá, že ho zaujala a že má jeho plnou pozornost.
„Najdeme nějaký starý předmět, očarujeme ho tak, že prokleje prvního, kdo se jej dotkne. Prokletí lidé bývají zranitelní a potom už bude stačit, aby se náhrdelník dostal do pravých rukou a Brumbála bude moct zabít i Expelliarmus," řekla Anna, jakoby to bylo jednoduché jako facka.
ČTEŠ
JEDINÁ Z KRUVALU ━━ ❨ draco malfoy. ❩ ✓
ФанфикNadané čarodějce Anně se stala nehoda, kvůli níž musí opustit kruvalský institut a přestoupit do Školy čar a kouzel v Bradavicích. Přestože se jí náhlá změna vůbec nelíbí, brzy si ve zmijozelské koleji nachází výborné přátele. Rovněž si získává důvě...