„Byla jsem přesvědčená, že ne, ale najednou si tím přestávám být jistá," řekla Tracy a se zkrabaceným čelem se otočila směrem, kterým spolu před chvílí Anna s Dracem odešli.
Draco s Annou se mezitím dostali skoro až k Filchově kanceláři. Hádali se, protože Anna nechápala, proč musí Draco všude chodit v černém saku a Draco zase nechápal, proč musí Anna všude chodit v černém svetru. Byli si tak podobní, ale oba dva to úspěšně přehlíželi. Navíc byli oba mrzutí, protože si s nimi měl odpykávat trest i ten Havraspár, který Annu začal urážet – Geoff Rockwood.
„Neruším vás?" zeptal se Filch, když se před ním dvojice zmijozelských student už pět minut hádala o oblečení. Tlumené světlo z jeho lucerny dělala jeho obličej ještě škaredší a paní Norrisová vedle něj zlověstně mňoukala. Všichni tři se pomalu vydali ven z hradu a Anna byla šťastná, že si ten kabát vzala, což se nedalo říct o Dracovi, který následoval Filche pouze v košili, kalhotech a saku.
„Geoff nejde?" ptala se Anna školníka, když byli už nějakých sto metrů od hradu a onen havraspárský student se k nim stále nepřidal.
„Pan Rockwood se nepřipojí, protože měl, řekněme, nehodu," řekl Filch a v očích se mu zlověstně zablýsklo. Anna s Dracem se na sebe nechápavě podívali, ale beze slova školníka, který brblal něco o věšení studentů za kotníky ve sklepení, následovali.
Filch se zastavil nějakých padesát metrů od Zapovězeného lesa a otočil se ke studentům, potom spustil: „Vaším trestem bude vydat se najít rostlinu, kterou potřebuje madame Pomfreyová jako hlavní přísadu do Kostirostu. Ta rostlina se jmenuje Ďáblovo osidlo. Musíte natrhat několik jejích plodů a u toho dávat pozor, aby vás nechytila," řekl pomalu a pobaveně sledoval, jak Anna bledne. „Mohla by vás i uškrtit, kdybyste nedávali pozor. Kdyby to bylo na mě, nechal by vás se s tou kytkou popasovat bez pomoci, ale podle profesorky McGonagallové vám musím připomenout, že jako obrana proti Ďáblovu osidlu působí světlo," řekl Filch trochu zklamaně a užuž se chtěl otočit a odejít.
„A kde máme tu kytku jako hledat?" zeptal se Draco a znechuceně si prohlížel Filchův zavšivený hábit.
„V Zapovězeném lese, milý chlapče," řekl Filch potěšeně a odešel.
Anna se podívala na Draca, který naprázdno polknul. Sledovala, jak se mu z obličeje vytrácí i ta troška barvy, která tam předtím byla. Vzala Draca za loket a chtěla s ním jít do toho lesa, ale ani s ním nepohla. Mladý Malfoy stál jako přikovaný a zděšeně sledoval les, jakoby očekával, až z něj vyleze něco, co je na místě sežere.
„Draco? Co se stalo?" zeptala se ho Anna starostlivě.
„Už jsem to zažil," řekl Draco. Potom mu ale něco dodalo odvahy a on se nadechl a rozešel se s Annou směrem k lesu.
„Ten les je obrovský! Jak tady máme asi najít nějaké osidlo?" zoufala si Anna, když vešli do lesa a teprve teď uviděli, jak obrovský je.
„Pojď, asi vím, kde roste," opáčil Malfoy a vydal se po jedné z pěšin. Oba dva měli hůlky v pohotovosti a při každém zvuku nebo prasknutí větvičky sebou polekaně škubli.
„Je tady!" vykřikla Anna, když je Draco zavedl na maličkou mýtinku, která byla po zemi skoro po celé ploše pokrytá ošklivou, plazivou kytkou.
„Tak ať to máme za sebou a můžeme vypadnout!" řekl Draco a sehnul se tak, aby na něj kytka nemohla, ale on si jí mohl prohlédnout.
„Jak poznáme plody?" ptala se Anna s obavou v hlase. V ten okamžik se ale něco hnulo v keři přímo za zády Anny Beketové. Ta polekaně uskočila ke Dracovi. Draco sice neměl hrdinství v povaze, ale přesto se automaticky postavil před Annu, jakoby jí chtěl chránit vlastním tělem.
ČTEŠ
JEDINÁ Z KRUVALU ━━ ❨ draco malfoy. ❩ ✓
Fiksi PenggemarNadané čarodějce Anně se stala nehoda, kvůli níž musí opustit kruvalský institut a přestoupit do Školy čar a kouzel v Bradavicích. Přestože se jí náhlá změna vůbec nelíbí, brzy si ve zmijozelské koleji nachází výborné přátele. Rovněž si získává důvě...