Ten bledolící blonďák nebyl nikdo jiný, než princ Zmijozelské koleje, Draco Malfoy.
Za pár okamžiků se otevřely kamenné dveře do zmijozelské společenské místnosti a prošli jimi dvě dívky. Jedna z nich měla vlasy černé jak noc a poněkud ušmudlaný hábit, jelikož ještě před chvílí ležela v prachu na zemi v Zapovězeném lese. Její pohled byl přikovaný kdesi do země a ona tak vypadala, jakoby právě přihlížela vyvraždění celé své rodiny.
Druhá, hnědovlasá dívka se na svou přítelkyni ustaraně dívala. V jejím pohledu však bylo víc. Bylo tam podezření.
Pohledná černovláska se mezitím zhroutila do křesla u krbu ignorujíc vyčítavý pohled své hnědovlasé společnice, na které bylo dost jasně poznat, že chce vysvětlení.
"Prosím, Tracy, na nic se mě neptej," řekla Anna trochu rezignovaně a rychle v krbu vyčarovala hřejivé plameny. Ty zapříčinily, že se její napjaté tělo začalo pomalu uvolňovat.
Tracy si mezitím pomalu přitáhla vedlejší křeslo těsně k tomu Anninu a zkoumavě si svou kamarádku prohlížela. Záviděla jí. Anna byla neobyčejně hezká a nadaná čarodějka. Byla z bohaté ruské rodiny, která měla všude vliv a skvělou pověst. Neustále byla opředena tajemstvím a nikomu o sobě neřekla víc, než bylo nutné, kromě Tracy. Ta teď ale zklesle seděla v černém křesle a přemítala o tom, že se Anna možná zcela neotevřela ani jí. Ovšem nehodlala ji nutit. Pokud jí to bude chtít říct, tak to udělá sama od sebe.
Tracy chápala, že ta vzpomínka, kterou v ní bubák vyvolal bude opravdu hrozivá. Ještě nikdy neviděla jindy chladnou a silnou Annu takhle naměkko a o to víc jí to děsilo.
"Kdo byl ten kluk, který mi tam dole pomohl?" zeptala se najednou Anna a Tracy se neubránila uštěpačnému úšklebku. Ona toho kluka totiž nesnášela každým kouskem své duše.
"Nó.. to byl Draco Malfoy," řekla trochu stroze, ale pak se zase usmála.
"Pověz mi o něm," poprosila Anna, svlékla si špinavý hábit a více se schoulila do křesla.
"Je taky z bohaté rodiny, jeho otec pracuje na ministerstvu. Naší Pansy se líbí už od prvního momentu, kdy jej spatřila," odříkávala Tracy trochu monotónně a pobaveně se usmála, když si všimla, jak její přítelkyně stáhla obličej, když se před ní zmínila o Pansy, proto rychle pokračovala; "...on jí ale nevěnuje žádnou pozornost. Blaise a on jsou nerozlučná dvojka. Dříve se Draco ještě dost bavil s Crabbem a Goylem, to jsou ti tlustí kluci od nás, však víš, ne?"
Anna kývla hlavou. Skutečně věděla o Crabbeovi a Goylovi. Byli totiž naprosto nepřehlédnutelní. U snídaně, oběda i večeře zůstávali jako poslední, aby mohli sníst vše, co studenti nechali a Anně připadalo, že jsou den ode dne tlustší.
"Když nad tím teď tak přemýšlím," myslela Tracy nahlas, "byli byste docela pěkný pár." Anna se zatvářila nechápavě. "No oba máte děsně zazobaný rodiče a tu nejčistší kouzelnickou krev. Starej Malfoy by se jistě pominul radostí, kdyby mu tě jeho synek přivedl jako svoji snoubenku," řekla Tracy a začala se nekontrolovatelně smát. Dokonce i Anna se k ní přidala, jelikož ta představa byla vážně vtipná.
"Proč by to dělal? Proč by mi pomáhal s tím bubákem?" zeptala se po chvilce smíchu Anna.
"No možná, že jsi v něm probudila něco, co by se vzdáleně podobalo lidskosti," začala znechuceně Tracy. Bylo vidět, jak moc nemá Draca ráda a každá chvíle, kdy o něm musí mluvit se jí hnusí. V tu chvíli se ale otevřely dveře do liduprázdné společenky a jimi prošel právě jmenovaný Draco Malfoy.
ČTEŠ
JEDINÁ Z KRUVALU ━━ ❨ draco malfoy. ❩ ✓
FanfictionNadané čarodějce Anně se stala nehoda, kvůli níž musí opustit kruvalský institut a přestoupit do Školy čar a kouzel v Bradavicích. Přestože se jí náhlá změna vůbec nelíbí, brzy si ve zmijozelské koleji nachází výborné přátele. Rovněž si získává důvě...