Bitva o Bradavice // část 1

912 54 43
                                    

Nastal čas vybrat si strany a bojovat.

Tisíce oken zářilo do temnoty. Těžké černé mraky dělaly hradu děsivou klenbu, k níž se natahovaly nesčetné věže a věžičky.

Ozvala se šílená rána. Anna Beketová se v panické hrůze vrhla k jednomu z oken, jen aby viděla, že se naplnily její nejhorší předtuchy. Kouzelný štít, vyčarovaný jako masivní kupole okolo školy, se začal rozpadat. V tu chvíli se v ní něco zlomilo. Už neexistovala naděje, že se můžou boji nějak vyhnout. Budou bojovat... a budou umírat.

Černovláska vyběhla ven a padla do náručí Daphne Greengrassové.

„Už jdou, štít je zničený!" vydechla v slzách.

Z nebe se snášely malé plamínky. Vzduch voněl strachem a napětím. Odevšad se linul vyděšený křik. Studenti prchali dovnitř v zoufalé snaze dostat se do bezpečí. Nádvoří bylo v plamenech, které se nebezpečně vlnily k nebi. A když oheň nasvítil potemnělou oblohu, byl vidět černý oblak kouře letící vzduchem.

Započal boj, na jehož konci zůstala pouze zlomená srdce. Anna jako v transu sledovala, jak se z oblohy přímo před ní snesl Smrtijed. Blízký výbuch ozářil světlé vlasy a zjizvenou tvář roztaženou do zlověstného úsměvu. Pak na trojici dívek zaútočil.

Dlouho s ním sváděly nemilosrdný souboj, ale nestačily na něj. Nejprve padla Tracy, kterou jeho kouzlo odhodilo a ona už v sobě nenašla sílu se zvednout. Už se napřahoval, aby ukončil jejich životy. V posledních momentech, než se černovláska zcela odevzdala svému osudu, stačila ještě vykřiknout poslední kletbu.

„Sectumsempra!"

Smrtijedova ruka se zarazila v pohybu. Z jeho obličeje a hrudníku vytryskla krev. Zapotácel se a brzy padl k zemi. Hůlka mu vypadla z ochablé pravé ruky. Černovláska ohromeně vstala a udělala několik kroků k tomu muži. Jeho obličej se v oranžovém světle leskl potem a jeho ruce bezmocně škrábaly po krví zalité hrudi. Anna by přísahala, že v té vřavě zaslechla někoho zoufale vykřiknout „Ne, Evane!". Neznámý hlas byl plný bolesti. Dívka se rozhlédla, ale nikoho neviděla.

„AVADA KEDAVRA!" ozval se nelidský křik a zelený paprsek minul dívku jen o vlásek. Avšak kletba přece jen našla svůj cíl. Ten student stál hned za ní...

Černovlasá čarodějka sledovala, jak cizímu chlapci vyprchal život z očí a on padl k zemi. Zůstal ležet v kaluži krve, oči dokořán otevřené. Nehýbal se, pouze apaticky zíral do temného nebe, kde zářilo znamení zla.

Daphne pomohla Tracy vstát a obě se pomalu dobelhaly za Annu. Černovláska klečela u mrtvého těla chlapce, který zemřel místo ní. Ani neznala jeho jméno...

„Anno!" Daphne se snažila překřičet okolní zvuky a pevněji sevřela hnědovlásku ve svém náručí, „musíme se stáhnout, není tady bezpečno!"

Všechny tři dívky se daly do běhu. Vzduch byl nasáklý zlem a Černou magií, mnohé stěny olizovaly plameny, z jiných zbyly jen sutiny. Bitva zuřila všude okolo. Nezletilé děti se vrhaly do víru boje a mnohé v něm našly svou smrt.

Cestu jim zastoupil vysoký Smrtijed v dlouhém černém plášti. Znechuceně si tři dívky změřil pohledem.

„Kříženka," uplivl si, když jeho zrak spočinul na Tracy. Vyslal proti ní neverbální kouzlo a ona pouze poplašeně ucukla.

„Protego!" černovláska se s výkřikem vrhla před svou kamarádku a Smrtijedovo kouzlo pohltil její štít.

„Zložár!" vrátila úder. Okolní vzduch ozářily jasné plameny její kletby. Smrtijed zaváhal překvapený tím, že Anna takové kouzlo zná. Ohnivý medvěd se líným krokem vypravil k němu a zanechával za sebou ohnivou cestičku. Nezastavil se před ničím a před nikým. Anna cítila, jak s každou minutou, kdy používá Černou magii, ničí i kousek sebe. Vyčerpaně kouzlo zrušila zrovna ve chvíli, kdy oheň pohltil jejího protivníka.

JEDINÁ Z KRUVALU  ━━ ❨ draco malfoy. ❩ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat