Bölüm*24*

7.3K 741 537
                                    


Keyifli Okumalar...


Hastanedeki işlerini bitirdiklerinde, Şifa daha sonra karakola gidip ifadesini de vermişti. Planladıkları gün çok farklı bir yönde ilerleyip bütün planlarını bozsa da günün geri kalanı hâlâ onları bekliyordu. Ta ki Şifa'nın telefonu çalana kadar. Şifa ekranda annesinin ismini görünce kısa bir tereddüt yaşasa da aramayı cevapladı.

"Efendim anne."

"Şifa, seni kaç defa aradım. Haberin var mı?"

"Anne işlerim vardı. Görmemişim ne oldu?"

"Alparslan oğlum yanında mı?" Şifa soruya cevap vermek yerine 'oğlum' kelimesine takıldı. Alparslan hangi ara 'oğul' kategorisine terfi olmuştu ki? "Şifa, bugün içinde cevap verecek misin kızım?"

"Evet, anne. Yanımda şuanda. Ne oldu?"

"Beraber gelin, akşam yemeğini hep beraber yeriz."

"Nereden çıktı bu şimdi anne?"

"Abin, sevgilisini getirecekmiş. Sen de Alparslan oğlumu getir. Hep beraber yemek yiyelim. Sabahtan beri bir sürü şey yaptım."

"Alparslan'a sorayım. O da isterse geliriz."

"Tamam, hadi kapat. Tatlının şerbetini dökeceğim."

Şifa, tamam demeye fırsat bulamadan annesi çoktan telefonu kapatmıştı bile. Şifa, telefonu kapatıp kucağına koyduğunda yanında oturan Alparslan'ın meraklı bakışlarına karşılık verdi.

"Annem bir sürü yemek yapmış. Akşam yemeğine seni de çağırıyor. Abim de sevgilisini getirecekmiş."

"Olur."

"Dünden razı mıydın? Hemen kabul ettin."

"Annenin yemekleri çok iyi, sohbeti de güzel."

"Dur, ses kaydına alayım bu söylediklerini. Annemin gözünde VIP damat ol."

"Başlat ses kaydını. Tekrar söyleyeceğim." Alparslan, kendine göz kırpıp bakışlarını yola çevirdiğinde Şifa da gülümseyerek önüne döndü.

"Şifa, sana söylemek istediğim bir şey vardı." Kısa bir sessizliğin ardından Alparslan ciddi bir ses tonuyla konuştuğunda Şifa oturduğu koltukta hafifçe ona doğru döndü.

"Dinliyorum."

"Birkaç gün sonra şehir dışına çıkacağım."

"Şehir dışına mı? Niye?"

"Amcamı ve kardeşimi görmek için."

"Ne kadar süre yanlarında kalacaksın?"

"Bir buçuk iki hafta belki."

"Anladım."

"Sen de benimle gelsene."

"Ben mi? Seninle ailenin yanına mı geleyim?" Şifa, beklemediği bu teklif karşısında şaşkınca Alparslan'a bakmaya başladığında onun yoldan ayrılan bakışları üzerine çevrildi.

"Tabi gelmek istemezsen seni anlarım."

"Gelmek isterim ama şaşırdım. Yani, sadece böyle bir teklif beklemiyordum."

"Ben senin ailenle tanıştım. Sen de benim ailem ile tanış istiyorum."

"Ailenle tanışmayı ben de çok isterim. Özellikle kız kardeşini çok merak ediyorum. Ne zaman yola çıkmayı düşünüyordun?"

Sen Benim RomanımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin