¦Намерен предмет¦
Стаята беше огласена от викове, придружените от тръшкане и думкане. Докато Сиченг, не спираше да мърмори, ЯнгЯнг ровеше из шкафовете в хола.
- Казвал съм ти милион пъти! - Сиченг продължаваше да вика на по-малкия си брат. - Когато ще взимаш нещо от стаята ми да го връщаш!
- Да, знам. Съжалявам. - изхленчи Янг.
Искаше единствено да накара другия да спре да вика, защото така го напрягаше още повече.
- Ще намеря слушалките ти.
- Забранавам ти да ми взимаш нещата! Даже да стъпваш в стаята ми!
- О, стига си му крещял. Наду и моята глава. - Тен стана от дивана и въздъхна. - Ще отида и аз да потърся шибаните слушалки. Тъкмо няма да ти слушам истеричните викове.
Янг погледна към най-добрия приятел на брат си, който му се усмихна съжалително преди да излезе.
Тен отиде в стаята на ЯнгЯнг.
По-малкия се опитваше да бъде подреден и стаята му не беше разхвърляна. Проблема бе, че винаги забутваше нещата си или тези на Сиченг на места, които след това забравяше.
Тен се огледа и започна да търси по бюрото. Преравяше шкафовете. След това реши да провери и гардероба. Не намери нищо.
Седна на пода до леглото, намръщи се щом дори и тук успя да чуе викането на Сиченг. Тен погледна към леглото, хрумна му, че може би слушалките са паднали и ЯнгЯнг може да ги е ритнал под леглото.
Излегна се на пода по корем и включи фенерчето на телефона си. Веднага видя пласмасова кутия пълна с дискове. Протегна ръка и я издърпа. Изправи се в седнало положение, предърпвайки кутията пред себе си.
Оказа се, че вътре Янг бе прибрал игрите си за плейстейшън. Тен се засмя. ЯнгЯнг трябваше определено да измисли друго скривалище, защото тива не беше особено добро. Нещо друго обаче привлече вниманието му.
Из между много кутии на дискове, Тен забеляза голяма тетрадка с дебели тъмносини корици. Любопитството над Тен надделя и той я извади внимателно. Разтвори я на произволна страница, но веднага отмести поглед.
Не трябваше да се рови из нещата на по-малкия. Не трябваше да чете. Тен погледна към разтворената тетрадка и точно преди да я затвори, погледа му попадна върху името му.
YOU ARE READING
『Sweet but psycho』16 days challenge
Random16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.