〔Тема 8-KpopLover0396〕

35 1 0
                                    

¦Любовен триъгълник¦

Беше прекрасен, но не толкова слънчев ден. Сан седеше в училищната библиотека, учейки за утрешния изпит. Вече минаваше 21 часа, но той все още беше заровил нос в учебниците. Усещаше как с всяка изминала секунда клепачите му натежаваха все повече. А глупавите митози и амитози не му помагаха особено. Четеше един и същи урок от поне час. Можеше да каже, че със сигурност ще се изложи на изпита утре. Все пак Сан реши да си даде заслужена 5-минутна почивка. Той затвори учебника и си разтърка очите. Нямаше да се получи така. Ако искаше да запомни материала, поне трябваше да бъде в по-бодро настроение. Чернокосото момче се облегна назад на стола и затвори очи за малко. В следващата секунда усети нечии ръце да масажират внимателно слепоочията му. Въпреки желанието си да се отдаде изцяло на това така приятно и успокояващо действие той се изправи и се обърна в посока на човека, прекъснал почивката му. Сан въздъхна. Кой друг можеше да бъде освен Уйонг. Единственото, което не проумяваше беше как другото момче се беше промъкнало до него без Сан да го чуе.

-Не изглеждаш добре. Мисля, че трябва вече да се прибираш.

-Как успя да се промъкнеш до мен така безшумно?

-Не съм се промъквал. Вървях си нормално. Очевидно си твърде уморен, че да ме чуеш. Сериозно мисля, че е време да се прибираш.

-Не мога.

-И защо?

-Трябва да уча за утрешния изпит.

-Добре, тогава. – Уйонг заобиколи масата и седна от другата страна срещу Сан. – И аз ще остана. – Другото момче остави чантата си на масата. – И какво по-точно учиш в момента?

-Митоза и амитоза. – отвърна му Сан полу-заспало. Уйонг веднага направи погнусена физиономия. Мразеше този раздел толкова много. А си мислеше, че биологията била интересна и забавна. Надеждите му за това потънаха в канала още преди 2 години.

-Добре. Дай да те изпитам.

-Но аз не знам почти нищо.

-Е, не можеш да останеш тук цяла нощ.

-Мога. И ще го направя, ако се наложи.

-Не, сериозно не можеш. Библиотеката и училището затварят в 23.

-Уйонг, защо не се прибереш?

-Защото моят приятел има нужда от помощ и аз ще му помогна.

『Sweet but psycho』16 days challengeWhere stories live. Discover now