¦Луд/откачен герой/ Лудница¦
Един от обичаен ден. Отново трябваше да се занимавам с трупове, честно трудно е да ги изкарваш сам през задния вход, но няма какво да се направиш. Седнах зад бюрото си и изтупах престилката си. Прегледах картоните на новите ми пациенти, имаше някои, които щяха да бъдат забавни за измъчване. Тогава се почука на вратата ми, явно нов пациент.
Вратата се отвори и през нея влезе момче на около 25 години, той подаде картона си и щом прочетох името едва здържах усмивката си. Значи пак се срещаме Кай!
От малки аз, Кай и Марк бяхме най-добри приятели, винаги бях по-близък с Кай. Мислех, че изпитвам приятелски чувства към него, но в 8 клас осъзнах, че го харесвам като нещо повече от приятел. Но той беше хомофоб не исках да го загубя като приятел, единствения на когото казах беше Марк, имах му доверие, докато той не се изпусна пред Кай в 10 клас. И от тогава загубих приятелите си, Кай започна да ме тормози и малтретира, настрой всички срещу мен. Търпях онижения и обиди в продължение на две години.
Започнах да уча психология, но никога не забравих какво ми причини Кай. Завърших като психолог и започнах да работя в една не много известна лудница и в една клиника. Веднъж един от пациентите си позволи да ме удари, просто му го върнах, пръсвайки сърцето му. Беше ми забавно да го гледам как умира и от тогава си набирам жертви.
Имам предчувствие, че с Кай ще ми е най-забавно.
- Та с какво мога да ви помогна?- облегнах се и го огледах отгоре до долу.
- Имам проблеми със семейството ми и започвам да губя представа, кое е правилно и кое не. Нямам сили и не мога да спя.- обясни набързо Кай.
- Имам сеанси всеки ден, ще ти дам хапчета за сън, ще те чакам утре.- отидох до малкия склад в кабинета ми и взех от любимите ми хапчета. Щом Кай започне да ги пие щеше да започне да се обърква и да се държи странно. А после щеше да ми падне.
Кай идваше почти всеки ден и явно приемаше хапчетата редовно, защото всеки ден изглеждаше все по-зле. Скоро и плана ми проработи, Кай влезе в лудницата в крилото за склонни към насилие и агресия. Наблюдавах го всеки ден как силите му намаляват, а той все още дори не ме беше познал.
[Гледна точка: Марк]
Кай започна да се държи странно, откакто започна да ходи на сеанси се влошава. Дори започна да посяга на хора, а после не помни. Притеснявам се за него. Проучих доктора при, който ходи. Доктор До Кюнгсо. Защо ми е познато това име?
YOU ARE READING
『Sweet but psycho』16 days challenge
Random16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.