〔Тема 3- 24K_JINHONG01〕

48 4 2
                                    

¦Предизвикателство¦

Въртях нервно из двора очакващ всеки момент да дойде Сехун. Грешка беше, че го повиках в 3 сутринта, но....

-Тук съм! - каза Сехун слагайки ръце на колената си задъхано- Какво има? Защо ме извика толкова рано?

-Имам проблем!

- Изплюй камъчето просто. Какво се случва?

-Крис има рожден ден днес, а аз нищо не съм му приготвил.

-МОЛЯ!

Приближих се бързо към него затискайки устата му, за да не вдига шум. Погледнах към отворения прозорец на спалнята ни с Крис и уверявайки се, че не е буден отпуснах леко ръка казвайки:

-Ти можеш ли да вдигнеш повече шум?

-Изванявай ,но не аз вдигнах най - добрият си приятел от леглото в 3 сутринта, заради това, че не съм приготил подарък за рождения ден на гаджето си. - заговори Сехун бързо шепнейки

-За да ми се караш или да ми помогнеш дойде?

-Съжалявам! - продължи и се приближи до мен премятайки ръка през ръмената ми- Е какъв е плана?

- Няма такъв. За това те извиках, глупчо. Ако имах такъв нямаше да разговаряме сега, а ти щеше да си при Лухан.

-Как така нямаш план. Ти си Хуанг Зитао - вечно имащия план за всичко и лудо влюбен в спящата красавица.

-Хей!

- Спокойно! Сега да помислим. Знаем, че Крис обича пътуванията и теб.

-Също в последно време ми намеква, че иска да се омъжим.

-Бинго! Подари му почивка и на нея му предложи.

Не беше лоша идея, но това е Крис - красив модел обичащ предизвика-

-Сехун, имам идея!

/*/-**+-*/+/*++*/*+*/*

Крис

Пробудих се от силната светлина навлезла в стаята и изсумтявайки се обърнах на другата страна с идеята да прегърна тялото до мен, но такова нямаше. Разтърках сънено очи и се изправих в седнало положение оглеждайки се за Тао, но по тишината в стаята както и в къщата нямаше никого. Беше изчезнал и то на рождения ми ден.

Взех телефонът ми с идеята да му се обадя, но при включването му видях, че имам видео съобщение от Тао.

『Sweet but psycho』16 days challengeOnde histórias criam vida. Descubra agora