〔Тема 1- -bby_flower-〕

54 4 2
                                    

¦Намерен предмет и намерено животно¦

-И аз влизам вкъщи, и знаеш ли какво видях? Не знаеш! Затова ще ти кажа. Видях Сойон, моята по-малка сестричка...

-Да, знам коя е Сойон, не е нужно да ми обясняваш.-измърморих прекъсвайки ядосаната реч най-добрия си приятел.

-Ама не ме прекъсвай де!-извика той, карайки ме да преместя телефона по далече от ухото си. Казах едно глухо "добре", което беше заглушено от последвалите думи излизащи от неговата уста-Та така, както казвах. Влизам в хола и гледам Сойон, моята по-малка сестричка-извъртях очи, чувайки, че той отново натърти на факта, че Сойон му беше сестра, за да може да приключи по-бързо с историята си- да седи на дивана държаща цигара. Запалена цигара! Можеш ли да се представиш?!

-Не...

-Аз също не можех! Докато не го видях. Разбира се, си помислих, че тя пуши, но не. Знаеш ли какво се оказа?! Не знаеш, затова ще ти кажа и това. Оказва се, че била на гаджето ѝ. Гадже! За което аз не знам. Представяш ли си?!

-Всъщност да...-опитах се да кажа, но отново бях прекъсната.

-И това нейно гадже е пушач. И майка ми и баща ми се държаха сякаш не е голяма работа!

-Защото всъщност не е...

-Не е голяма работа ли?! Как можа да го кажеш?! Първо, цигарите причинават рак на белите дробове. Второ, прекалено скъпи са, а това означава, че ако той няма пари тя ще му купи с нейните пари. Трето, ами ако и тя пропуши покрай него, какво тогава? Обрича живота си! Четвърто, покрай него тя е пасивен пушач, а на тях вреди много повече отколкото на този, който пуши в действителност. Пето...

-Би ли спрял вече. Схванах каква ти е идеята, но не мислиш ли, че прекляваш. Държиш се така сякаш тя е на 14, когато всъщност тя е пълнолетна. Пък и това с цигарите не е толкова голям проблем, колкото ти го изкарваш. Нито ще е първата, която ще е във връзка с пушач, нито ще е последната.- от другата страна на връзката се чу пуфтене, а след това и мърморене.

-Ти никога не си на моя страна, Аби. Никога не ме подкрепяш...

-Това не е вярно, подкрепям те. Просто в момента се държиш глупаво. Разбирам, че ти е по-малка сестра и искаш да я защитаваш, но действаш като малко дете. Успокой се малко, както казах това не е голяма работа. Пък и пушенето не определят човек като личност, знаеш.

『Sweet but psycho』16 days challengeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt