〔Тема 4- Joo_Ha〕

25 4 2
                                    

¦Криминална история¦

Дойонг удари ядосано по бюрото си. Поредното убийство за тази седмица. Всички обийства бяха свързани, някой имаше зъб на трите най-властни фамилии: Ким, Ли и Парк.

Дойонг се плашеше колко изкусен е убиеца. Убиваше ги по един и същи начин, убиваше ги от най-малък към най-голям и редуваше семействата, а мисълта, че въпреки охраната и полицията, убиеца все пак успяваше да ги убие без да оставя улики.

Тейонг влезе в кабинета на Дойонг, Донс го погледна с някаква надежда да има улики. И Тейонг не го разочарова.

- Явно тази жертва се е борила. По нанесените удари със сигурност е мъж, под ноктите и има много оскъдна деенка, която проверяваме, но не обещавам нищо.- Дойонг беше доволен дори и на това.

- Дано да намерим нещо повече, браво все пак.- Дойонг му се усмихна, Тейонг забеляза колко притеснен и изморен беше Дойонг.

- Дойонг, защо не си тръгнеш днес по-рано и не отидеш да се развеселиш, имаш нужда да се отпуснеш, аз ще довърша докладите.- Дойонг се усмихна и се съгласи.

Час преди да изтече работния му ден той напусна оправлението. Нуждаеше се от малко почивка, за да премисли всичко на ново. Той реши да отиде в любимия си бар. Още с влизането си се отправи към плота. Юта го посрещна с усмивка.

- Обичайното?- Дойонг му кимна и Юта му сипа една чаша уиски. Дойонг отпи от нея и се отпусна.- Напрегнат си! Още ли няма улики?- Дойонг кимна.

- Има деенка, но не се знае дали ще свърши работа. Членовете на семействата намаляват и се опасявам, че няма да ги спасим.

- Те са едни от най-големите мафиоти. Защо ти пука толкова?- Юта правеше един коктейл и гледаше Дойонг с усмивка.

- Не всички от тях, никой не избира къде да се роди, повечето жертви са невинни!- Дойонг отпи останалото от чашата на екс и Юта му наля още.

- Смятам е добре да забравиш за всичко за малко и да обърнеш внимание на симпатягата, който не сваля очи от теб.- Юта му кимна към едно момче на сепаретата. Дойонг се обърна леко и погледите им се срещнаха.

Почувства студенина в погледа му, имаше нещо подозрително в това момче.

- Ще пропусна, странен е.

『Sweet but psycho』16 days challengeWhere stories live. Discover now