¦Зимна приказка¦
Когато родителите на ЯнгЯнг му съобщиха, че ще отидат на почивка за седмица, той се зарадва. Скоро обаче това бързо се промени, щом разбира къде точно щяха да отидат.
На ски курорт.
ЯнгЯнг не харесваше студа. Опита се да ги разубеди, но вече бе твърде късно.
Така няколко дни по-късно се озова, на задната седалка в колата, докато приближаваха до въпросното място. Щом пристигна пред хотела където щяха да останат, ЯнгЯнг взе куфара си и докато чакаше родителите си се огледа наоколо. Забеляза надписа над входа на хотела.
Името му бе "Зимна приказка". ЯнгЯнг извъртя очи. По-скоро зимен кошмар.
След настаняването, Янг се излегна на леглото. Единственото хубаво беше, че стаята му бе голяма. Загледа се в големия телевизор на отсрещната стена и се подсмихна. Бързо отвори куфара си. Извади част от дрехите и пред него се разкри плейстейшъна, заедно с няколко игри.
Нямаше начин да напусне стаята. Никой нямаше да го принуди. Щеше да стои тук цялата седмица и да играе на плейстейшъна.
Плановете му естествено се промениха в момента щом майка му влезе в стаята, малко по-късно през деня.
- ЯнгЯнг!
- Какво!? - попита той повишавайки тон, за да се чуе над звука от играта.
- Не дойдохме до тук, за да си играеш на плейстейшъна. Предупредих те да не го взимаш.
- Предупреди ме. Не ми каза твърдо да не го взимам.
- ЯнгЯнг!
- Мразя студа! Изобщо не исках да идвам! - изхленчи той.
- Не можехме да те оставим сам, това е семейна почивка.
- Можехте. На осемейнасет съм, възрастен съм, можех да остана сам. И без това щях да правя същото ако си бях вкъщи.
- О, не! - майка му отиде до контакта и дръпна кабела захранващ плейстейшъна.
- Не! Защо го направи!? - Янг хвърли джойстика.
- Преоблечи се отиваме да вечеряме в ресторанта на хотела. И после ще минем да те запишем на уроци по ски.
- Никакъв шанс! Няма да прекарвам време на студа навън, само, за да се уча да се пързалям по снега!
YOU ARE READING
『Sweet but psycho』16 days challenge
Random16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.