¦Любовен триъгълник¦
ЯнгЯнг гледаше към момчето пред себе си. Шяоджун му се усмихваше широко, докато стискаше тетрадката му в ръцете си.
- Благодаря, че ми позволи да преснимам записките ти. - каза Шяоджун и остави тетрадката пред другия.
- Няма защо. - увери го ЯнгЯнг.
- Е, аз ще отивам на лекция. Ще се видим утре на упражнението в 12.
- Да, разбира се.
Шяоджун излезе от залата.
- Колко е хлътнал само. - засмя се Тен и го сръчка с лакът.
- Мълчи. - Янг измърмори и насочи вниманието си към телефона.
Вратата на залата се отвори и Тен насочи внимание към чернокосото момче, което влезе.
- О, ето го и другия.
ЯнгЯнг нямаше нужда да вдига поглед, за да знае, че приятеля му говореше за Хендери. Чернокосия отиде на най-горния ред в залата където седяха двете момчета и седна на свободното място до ЯнгЯнг.
- Здравей Янги. - Хендери му се усмихна широко, постави лакът на масата и облегна брадичка на дланта си.
- Здравей.
- Как се справяш с презентацията?
- Добре, почти приключих. Тази вечер най-вероятно ще я изпратя.
- Аз съм много зле. Буквално прилича на нищо. Сигурен съм онзи тъпак ще ми намали оценката, заради оформлението.
- Искаш ли ЯнгЯнг да ти помогне? - намеси се Тен.
Янг само се усмихна. Не можеше да откаже, не искаше да е груб и да нарани Хендери. Знаеше, че той го харесва, а и ЯнгЯнг също имаше симпатии към него. Но същата бе и ситуацията с Шяоджун.
А най-лошото бе, че Хендери и Шяоджун не можеха да се понасят. Състезаваха се един с друг за това, кой ще спечели вниманието на Янг.
- Бих се радвал да помогна, но няма да мога. Имам да пиша един реферат, който трябва да предам до четвъртък, а дори и не съм го започвал. - оправда се ЯнгЯнг.
- Няма проблем. - Хендери му се усмихна широко.
ЯнгЯнг насочи отново вниманието си към телефона.
•••
- Е, кога смяташ да спреш да отрязваш Шяоджун и Хендери? - попита Тен докато ЯнгЯнг отключваше входната врата на апартамента им. - Избери единия и готово.
YOU ARE READING
『Sweet but psycho』16 days challenge
Random16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.