〔Тема 8- Yutamoonie〕

40 3 0
                                    

¦Любовен триъгълник¦

Донгхюк се събуди заради целувки по рамото. Усмихна се леко и се обърна, сетне отвори очи.

- Добро утро - измърмори той. Обожаваше да бъде буден по този начин.

- Добро - отвърна му другият и продължи с целувките. Хюк се обърна по гръб и го прегърна през врата, притискайки го към себе си. - Трябва да ставаш.

- Знам, Нана, знам - въздъхна той. - Само още пет минути.

- Нека ги прекараме по друг начин - подсмихна се по-големият и се надвеси над него.

Донгхюк отлично знаеше какво има предвид той и след секунда посрещна жадните му устни. С Джемин бяха заедно от близо две години и времето с него беше най-хубавото нещо в живота му. Той го караше да трепери от желание и от любов, грижеше се за него и му даваше всичко, от което имаше нужда. Във всеки смисъл. Живееха заедно, понякога се караха, но накрая всичко приключваше с поредния страхотен секс. По мнението на Хюк, по-добър от Джемин в това нямаше. Той отлично знаеше къде да го докосне и целуне, как да го задоволи и да го накара да плаче от удоволствие. Знаеше, че не бива да решават проблемите си със секс, но пък, господи, беше божествено.

Джемин се отдели от устните му и тръгна надолу по шията му, оставяйки няколко лилави петна. Хюк захапа долната си устна и изви глава назад, давайки му повече място. Едната му ръка слезе надолу по добре оформеното тяло на русокосия и стигна до сутрешната му ерекция. Остана доволен, когато Джемин изръмжа гърлено срещу кожата му.

- Ако не ми пукаше, че закъсняваш за работа, изобщо нямаше да му мисля - каза той, карайки го да се засмее.

- Може би имаме пет минути в повече - предизвика го той и прокара ръка по издутината в пижамата му.

- Сам си го просиш.

- Покажи ми какво можеш.

- Всеки път така казваш.

- И ти всеки път си по-добър от предишния.

Джемин рязко раздалечи краката му и се настани между тях, при което той извика изненадано. Харесваше му, когато Нана действаше толкова непредвидимо. Направо го побъркваше.

- Знаеш ли, сутрешния секс ми е любимия - каза Джемин, докато пъхаше ръце под широката му тениска.

『Sweet but psycho』16 days challengeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang