¦Зимна приказка¦
Сомин
Седях край прозореца и гледах залязването на зимното слънце. Цветовете в двореца и градината не бяха все още покрити от снега, но студът, който се усещаше пробиваше навсякъде правейки мястото студено, дори и осветено от лампите. Двореца се готвеше усилено за вечерта, заради представянето на новия генерал на армията.
-Принцесо!
Завъртях се в посока на гласа когато видях момичетата, който се грижеха за мен да седят край вратата.
-Време е да се приготвяте!
Усмихнах се и се приближих към огледалото, за да ми помогнат с приготвянето. Всеки ще каже, че слугите трябва да се грижат за теб, а не ти за тях, но аз бях различна - приготвях си сама нещата, но за действия като косата или гримът ми се нуждаех от тяхната помощ.
Вече облякла тежкия златисто бял ханбок и седяща на стола приглаждайки косата ми в красива прическа на вратата се почука. Отваряйки се през нея влезе не много висок млад и здрав мъж около моята възраст облечен в тежък рицарски костюм.
Виждайки толкова много жени видях в погледът му стъписване, но и искра задържала се в погледите ни.
-Амммм........
-Има ли проблем?
Чувайки въпросът ми мъжът се осъзна и веднага се поклони.
-Прощавайте, принцесо! Не съм искал да ви притесня в покоите.
-Няма проблем!
-Ако позволите ще изляза, за да не ви притеснявам.
-Изчакайте!
При чутите думи от негова страна, той спря и ме погледна с недоумение. Направих знак на момичетата да ни оставят и те веднага излязоха.
Изправих се от стола и се приближих към него усмихвайки се топло.
-Ще е грубо една принцеса да остави рицар да си тръгне така. Ще ме придружите ли до балната зала?
-Разбира се, принцесо!
Подадох ръката си, която беше нежно поета от неизвестния господин и заедно излязохме от стаята ми отправяйки се към залата в която ще бъде представянето и след това гощавката.
Стъпвайки на тревата огледах двореца, който дори и в този момент не спираше да се движи без умора. Кухнята беше в последни приготовления с храната, първите лампи се палеха, а на портата пристъпваха гостите облечени в тежки дрехи.
BẠN ĐANG ĐỌC
『Sweet but psycho』16 days challenge
Ngẫu nhiên16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.