〔Тема 4- mYuNNiverse〕

66 5 0
                                    

¦Криминална история¦

Дойонг гледаше към мъжът от полицията пред себе си и колебливо протегна ръка подавайки му белия плик.

- Получих го сутринта както вече споменах.

Джехьон го взе от ръцете му и бавно го отвори. Извади от там няколкото снимки. Той ги разгледа внимателно. Дойонг присъстваше на всяка една от тях. На някои бе заснет докато излизаше от дома си, на други докато е на път за работа.

- До сега не го беше правил. - каза Дойонг, гласът му трепереше и издаваше колко бе изплашен.

- Сигурен ли си, че нямаш идея кой е?

- Да.

През последния месец Дойонг не спираше да получава подаръци от някакъв непознат. Оставяше ги пред вратата му и Дойонг ги намираше когато се връщаше от работа.

В началото просто получаваше цветя. След това намираше картички в цветята. После започнаха да идват писма. Пишеше винаги за това колко е красив и колко го обича. Не след дълго започна и да споменава местата където го е виждал през деня.

До сега не бе мислил да се свързва с полицията, но това се промени.

Дойонг познаваше Джехьон от известно време. Преди няколко месеца Джехьон бе отишъл да си купи кафе от мястото където работеше Дойонг. Чернокосия тогава се бе спънал и бе излял кафето, което държеше, върху него.

Не беше особено добро първо запознанство. Джехьон се бе държал като задник и викаше, за дето бе залян с кафе, но и Дойонг не му оставаше длъжен. За да прекратят спора Дойонг бе предложил да плати за химическото чистене.

Следващия път когато Джехьон бе отишъл в кафенето, за да даде касовата бележка от химическото, се чувстваше виновно и се извини на Дойонг. Другия бе приел извинението.

Посещенията на Джехьон там зачестиха и постепенно с Дойонг започнаха да се сближават, докато не станаха наистина близки един с друг.

Джехьон работеше в полицията и доста други биха се възползвали от това, за да им се разминават дребни неща, като неплатена глоба за паркинг. Дойонг обаче не бе такъв. Не се възползваше от това и дори в началото изобщо не смяташе да казва на Джехьон за тайния му обожател, който очевидно бе някакъв психопат.

『Sweet but psycho』16 days challengeWhere stories live. Discover now