¦Луд/откачен герой¦
- Хей. Момчета, аз ще тръгвам. Иска ли някой да го закарам. - предложи развеселеният Бек.
- Добре. Аз ще дойда с теб. - каза с усмивка Чан.
Момчетата седяха пред голямата зала за игри. Бяха си прекарали времето там.
- Кай ти ще дойдеш ли?
- Не. Трябва да отида до магазина. Пък съм наблизо. - отвърна без да се замисля.
- Тогава Чаньол качвай се. - Чан се качи в колата на Бекхьон, която беше едно много красиво Ауди. Черна от вън и с кожени седалки от вътре. Той седна, а от другата му страна се настани Бек. Помахаха на Кай за чао и акумолатора на колата запали. След секунди тя тръгна и изчезна в далечината.
Кай се запъти към близкия магазин. Влезе вътре и след дълго лутане да измисли какво да си вземе за вечеря най накрая стигна до касата.
- Здравей, Кай. Как си днес. - каза касиерът.
- Здравей, Шумин. Днес ми беше много скучно, въпреки че бях с Бекхьон и Чаньол. Вечерта не се наспах добре и сега искам да се наям и да си лягам. - извади от устата си една голяма прозявка.
Шумин свърши с покупките, Кай му плати, след което взе торбите и излезе навън. Не беше усетил кога е минало времето и вече беше тъмно. Запъти се към дома си, когато покрай него мина една кола. Направи няколко дрифта и спря пред Кай. Вратата се отвори, излезе един много красив мъж, който го грабна и завлече в колата. Похитителят го преметна на другата седалка до шофьорското място. Джонгин се уплаши, защото не знаеше какво се случва? Загледа се в мъжа до него и забеляза налудничавия му поглед и откачената му усмивка.
- Аз съм Сехун. Ти си...? - погледна към него и се озъби.
- К–кай. - продума със треперещ глас, сякаш гърлото му се е свило.
Чуха се сирените на полицейските автомобили, а Сехун настъпи педала за газта и полетяха напред.
- Сложи си колана. Не искам да ти се случи нещо. - Сехун се доближи до Кай и постави нежна целувка на бузата му за секунди. Кай го послуша и затегна колана.
- Ти луд ли си? Да ни убиеш ли искаш? Защо ме отвлече? Защо се държиш мило с мен? - продължаваше Кай с въпросите и осети как другият постави ръка на коляното му.
YOU ARE READING
『Sweet but psycho』16 days challenge
Random16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.