〔Тема 3- mYuNNiverse〕

67 6 1
                                    

¦Състезание / Предизвикателство¦

Футболният мач бе приключил преди половин час и играчите на отборите вече бяха напуснали съблекалните.

Или поне повечето.

Мястото бе огласено от виковете на капитаните на двата отбора.

- Ти си абсолютен задник И Тейонг!

- Някой май не знае, как да губи, Накамото! За някой, който е такъв загубеняк, вече би трябвало да си свикнал да губиш!

- Млъквай! - изкрещя Юта срещу него. - Спечели, но това не значи нищо.

- Напротив значи, че съм по-добър.

За двамата всичките тези мачове не бяха просто за забавление. Никой от играчите в отбора не бяше професионалист. Тейонг беше направил отбора за развлечение, за спортуване и да прекарва време с приятелите си. И тогава една случайна вечер на игрището бе засякал човека, който винаги го бе мразил - Юта.

Оказа се, че Юта също се събираше с приятели и играеха футбол.

И така от дума на дума, накрая се стигна до обиди и Юта предизвика Тейонг.

След онзи мач двамата започнаха състезание за това, кой ще има най-много победи. Последните четири месеца, през седмица имаха мач.

Резултатите винаги бяха близки. Редуваха се във воденето по точки. И двамата бяха темпераменти, всеки искаше да спечели състезанието и да докаже на другия, че е по-добър от него.

- Има още четири мача до края на състезанието. - Юта присви очи. - Не бързай да се радваш.

- Миличък, откажи се преди да се нараниш. Това не е за теб. Не ти се отдава футбола.

- Я млъквай!

- О, истината боли. - Тейонг говореше спокойно.

Харесваше му как японеца побесняваше още повече щом виждаше колко спокойно се държеше. Мръщеше се и започваше да крещи. Тейонг го смяташе за сладък.

Юта не можеше да го понася, но това, което Тейонг изпитваше към него беше далеч от омраза. Това не го знаеше никой, а и кой би предполижил след като Тейонг си бе поставил за цел да вгорчава живота на Юта.

- Ще видим, дали ще ти е толкова смешно щом аз спечеля! - каза Юта приближавайки се към него.

- Това никога няма да го разберем. Защото аз ще спечеля. - Тейонг се усмихна доволно и направи крачка към него.

『Sweet but psycho』16 days challengeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora