¦Състезание / Предизвикателство¦
Хендери излезе от басейна, взе хавлията си и започна да суши косата си. Янгянг веднага му се хвърли на гърба.
- Искаш да паднем, ли?- Хендери въздъхна и погледна към широко ухиленото момче.
- Ти нали си силен, не се оплаквай.- Янгянг се усмихна още по-широко.
- Какво е станало?- попита Хендери.
- Ще има състезание между едни от най-добрите отбори по плуване в страната и ние сме един от тези отбори!- Янгянг скочи от гърба му и започна да пляска с ръце енергично.
- Това не е забавно, сега ще трябва да тренираме повече.- Хендери го погледна безизразно.
- Ето затова нямаш приятели, много си черногед! Победителя ще спечели парична награда и така ще може да ремонтираме духовете и басейна.- Хендери се замисли.
Ако спечелеха, щяха да оправят проблемите в душкабините и плочките в басейна. Но все пак знаеше, че ще трябва да се изправи срещу най-омразния му отбор и капитана му.
- Айде, какво му мислиш? Ти си добър, ще спечелим!- Хендери извъртя очи и сведе глава.- Йей, значи ще го направим, ще подам документите още утре.
Хендери гледаше притеснено към Янгянг, който отиваше към съблекалните. Явно ще се състезава.
Като капитан Хендери тренираше отбора си и не приемаше някой да се разкатава. Имаха две седмици за тренировки и Хендери правеше всичко възможно да ги подготви.
Денят на състезанието настъпи бяха шест отбора, нямаше да е толкова сложно. Поне така си мислеше Хендери. Той постоянно се оглеждаше за така "любимия" му отбор.
Бяха се класирали за финала, целия отбор беше изтощен и Хендери отдиде да купи вода и храна. Вървеше към закусвалнята, когато някой ги дръпна в един от килерите.
Хендери стоеше в тъмната став, усещаше някой срещу себе си. Момчето срещу него се засмя у Хендери веднага позна този глас.
- Шяоджун!- момчето се засмя още по-силно, щом осъзна, че Хендери го помни.
- Какво правиш, Хендери? Отбягваш ме, а на състезанието не спря да се оглеждаш за мен! Май ти липсвам?!- Шяоджун се притисна към него.
- Ако не спреш да ме докосваш, ще ти счупа ръцете. Това между нас беше за една нощ, бях пиян. Така че ме остави намира!- Хендери го избута, но Шяоджун не му позволи да излезе.
KAMU SEDANG MEMBACA
『Sweet but psycho』16 days challenge
Acak16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.