〔Тема 4- 24K_JINHONG01〕

35 3 2
                                    

¦Криминална история¦

・И кога се очаква да дойде мистериозният човек от Тайван?

・Стига, Холис! И капитана не е очаквал да се забавят. А относно него...- извадих кутията с цигари от джоба на панталонът си за една цигара и я сложих между устните си -.... той ни е последната надежда за разкриването на убийствата на полицаите.

・Знам, Ли Дзън! – каза приближавайки се до мен, за да я запали - Още не мога да си обясня убийствата. Най – интересното е, че винаги ги убиват когато пътуват сами.

Повдигнах рамене и продължих с допушването на цигарата си гледайки към хоризонта. Имахме пет убити комисаря и единствената им връзка беше, че са от отдел „Наркотици" и „Криминална полиция", без свидетели и след всяко убийство ранени невинни хора.

-Ли, пристигнаха!

Погледнах към току що кацналия хеликоптер виждащ от него излизащите полицай и висок млад мъж в черно. Когато се приближиха към нас и полицая свали очилата си чак тогава разбрах, че той не е дори от континента.

・Вие ли сте Ли Дзън Уей? – попита чуждестранния полицай подавайки си ръката

・Да.....- поех ръката му и се здрависахме-... а това е партньорът ми детектив Холис.

・Здравейте!

・Аз съм комисар Дерек Андерсън, а това е Уан Зинин или Уилиамс - вашият човек. Той няма неразкрит случай.

・Дано успее и с тези.....– проговори Холис стъпквайки угарката от фаса

・Мисля, че трябва да тръгвате – прекъсна го и сложи очилата си – Аз ще. Чакаме път.
・Добре!

Качихме се в колата като аз се качих на шофьорското място, а Уилиамс на задните седалки не убелвайки дума.

Пътувайки към управлението хвърлях постоянно поглед в огледалото за задно виждане, за да го наблюдавам. Погледът му беше някак мрачен и заплашителен, но както комисаря беше казал той беше безгрешен. Разглеждах досието му преди да дойдем и забелязах, че в него има едни от най – тежките случай.

・Е, Уилиамс! Какъв е плана?

・Чакай малко! Той не е получавал никаква информация по случаите. Нека стигнем първо в управлението.

・Хубаво! Хубаво! – въздъхна и се завъртя на другата страна – Веднъж да поискам да се –

『Sweet but psycho』16 days challengeWhere stories live. Discover now