〔Тема 7-Joo_Ha〕

43 3 1
                                    

¦Седемте смъртни гряха¦
¦Похот¦

 Света беше в самото си начало, хората бяха добродушни, спазваха правилата и живееха спокоен живот. Имаше 7 гряха, които никой не трябваше да извършва, иначе не се знаеше какво ще се случи с този човек. Никой не си беше и помислял да ги нарушава, докато един ден в едно село не се роди едно момче.

Майка му беше толкова щастлива, защото това е първото и дете след много опити. Майка му знаеше, че сина й ще бъде силени и красив момък, тя го кръсти Тейонг, Тя се беше молила на Господ с години и той накрая я дари с рожба, но той я беше предупредил, че трябва да наглежда момчето до 20 годишна възраст. Имаше нещо в него, което щеше да развали баланса.

Но момчето растеше без да прави проблеми, беше най-доброто дете в селото, всички му се радваха и му помагаха. Момчето навърши 18 години и майка му беше щастлива, че детето й расте силно и красиво. Искаше скоро да го види с момиче и да има внуци.

Само, че Тейонг имаше мисли и копнежи, за които никой не знаеше. Всеки път щом беше сред хора, беше запленен от телата им. Искаше да ги има за себе си, искаше да си пойграе с тях, но знаеше, че не е редно. Сънищата му бяха неприемливи, всяка вечер имаше мокър сън с различни негови познати. Той се опитваше да се пребори с това, но не можеше.

Когато Тейонг навърши 19 той не можеше да се въздържа. Криеше се от хората. Майка му го беше оставила да живее сам, все пак вече е самостоятелен. Тейонг не беше посещавал училище от няколко дни и най-добрия му приятел се беше притеснил за него.

Тейонг усещаше тялото си прекалено горещо, усещаше как някой го вика. Опита се да стигне до масата, за да си вземе чаша с вода, но се струполи на земята.

Юта открехна леко вратата, имаше резервен ключ. Той затвори и влезе навътре, щом видя Тейонг в безсъзнание на пода, той веднага го занесе на леглото му. Тейонг гореше, той взе една кърпа и започна да бърше тялото. Не знаеше защо, но Юта започваше да се чувства замаян, имаше нещо във въздуха, което не му влиаше добре.

Тейонг отвори рязко очите си, беше усетил допира на чужд човек. Той погледна към Юта, който му се усмихна. Тейонг го придърпа, целувайки го и преобърна местата им. Юта се опита да го избута, но не успя. Очите на Тейонг станах мътно черни, той беше изгубил себе си, искаше тялото под себе си. Това и получи, Тейонг наруши един от седемте гряха.

Задуха студен вятър и излезе буря, цялото село беше в паника, Господ беше разгневен. Юта беше припаднал, а Тейонг го гледаше с желание за още, дори не съжаляваше. В стаята се почви черна фигура с рога и опашка. Тейонг знаеше какво е това и не изпитваше страх.

- Първия извършил някой от седемте гряха и по-точно похот! Ти имаш мрак в себе си! Като първи прегрешил, ти ще се превърнеш в демона на похотта, ще си принуден да живееш в Ада и да измъчвах както умрелите души, така и живите! Благодарение на теб ще има повече извършени грехове, ти си началото на злото!- Тейонг се превърнал в демон,сърцето му станало черно и единственото, за което копнял било само секс.

Той бил наречен Асмодей, след него се появили и останалите шест демона, които вдъхвали страх и развалили равновесието в света.

Понякога и най-скъпоценния дар, може да бъде най-голямото проклятие.

Задачата беше много сложна, но смятам, че успях да се справя до някаква степен, надявам се и читателите да мислят така.

°•°•°•°•°•°•°•°
Идеята ти ми допадна много. Беше станало много добре. Много ми хареса.
Joo_Ha
❤️❤️❤️



『Sweet but psycho』16 days challengeWhere stories live. Discover now