¦Любовен триъгълник¦
Харесах го от деня, в който се запознахме. Дълго време се крих, докато един ден той не дойде пред дома ми с букет и ми призна, че също ме харесва. Заедно сме от две години,
но последния месец нещо не беше наред. Имах лошо предчувствие, но нямах смелостта
да говоря с него.
Един късен следобед, Джони се прибра от работа и веднага се затвори в банята. Бях решила да го попитам дали не е станало нещо и просто да говорим. Подредих масата и приготвих любимата вечеря на Джони. Седнах и го изчаках.
Чух как излиза от банята, но така и не дойде в кухнята при мен. Стоях още известно време и просто го чаках. Накрая, след 1 час чакане, разтребих всичко и си легнах на дивана. Щях да разбера какво се случва на всяка цена.***
Към 5 часа сутринта, входната врата се отвори и Джони напусна къщата. Станах от дивана вързах косата си на кок и тръгнах след него. Криех се на всевъзможни места, само за да не ме види. Накрая спря пред една голяма жилищна сграда и влезе вътре, а аз се настаних в отсрещното кафене.
Минаха часове. Тръгнах си. Не можех повече да стоя и да прехвърлям ужасни мисли през ума си. Прибрах се, затворих се в стаята си и се разплаках. Какво се случваше с Джони?
***
- Скъпа, прибрах се! - извика Джони от вратата.- Добре! - викнах в отговор.
Той дойде при мен, прегърна ме и ме целуна по бузата. Седна до мен на дивана и ме погледна.- Какво ти е? - попита и видях притеснението в очите му.
- Къде беше? - беше единственото, което казах без дори да го поглеждам.
Дълго мълча. Това беше най-ясният сигнал и веднага разбрах.- Харесвам друга. - каза Джони, гледайки към пода.
Разплаках се, а той започна да гали гърба ми нежно и да ме успокоява.-Но теб също те обичам. Не знаех как да ти го кажа, нито как да ти обясня. Моля те, не плачи. - говореше ми успокоително, докато хлипах.
- Всичко свърши, нали? - попитах с насълзени очи, докато все още се опитвах да успокоя плача си.
- Не искам това! Съжалявам, че не ти казах по-рано. Но все още искам да си част от живота ми и не искам връзката ни да приключи.
- Ами тогава? - попитах, напълно объркана.
И ето така се озовахме в "любовен триъгълник". Бяхме трима, аз, Джони и "другата", която се оказа момче, в една връзка и всъщност много се обичахме. Беше странно и нетипично, но много завладяващо и забавно. Любовта ни беше нещо много повече от просто любовници или съжителство.
Джони беше романтичен и внасяше красивото във връзката, Джехьон поддържаше страстта и искрата между нас, а аз играех ролята на пастир, който държеше всичко заедно. Пълна идилия!***
- Всичко е великолепно, момчета! - възкликнах, сядайки на стола си в трапезарията.
Днес е годишнината ни като тройка. Бяха украсили навсякъде и превърнали къщата в романтична приказка. Сега седяхме на масата, вечеряхме и обсъждахме как е минал денят ни.- Е какво прравихте днес? - попита Джехьон, заинтересовано.
- Правих довършителни щрихи по подаръците ви. Ами ти? - обърнахме се към Джони.
- Аз украсява. И като спомена подаръци…къде са? - засмяхме се тримата и отидох да донеса това, което има бях купила.
- Заповядайте!
Подадох им по един голям червен плик с панделка и когато ги отвориха намериха вътре по чаша "Най-секси гадже" и чифт чорапи. Смяхме се дълго, но харесаха подаръците си. Аз получих един чифт обици и колие в тон с тях.След време разговорът прерастна в свалки и се наложи да се преместим на дивана, където пуснахме филм. Сгушихме се един в друг, но още преди да е свършил филмът нещата се разгорещиха.
***
На сутринта бях събудена от Джони и Джехьон със закуска в леглото. Получих по една сладка целувка и седнаха от двете ми страни.
- Как спа, слънце? - Джони отмести кичур коса от лицето ми, докато си мажех филийка с мармалад.
- Страхотно! - отвърнах с усмивка.
Остатъкът от деня прекарахме в пазаруване и разходка в парка. Животът ни беше просто устроен и всичко вървеше перфектно. Но с времето дали щяха да се появят проблеми между нас? Или щяхме да се разделим и всеки да потегли по пътя
си? Само времето можеше да ни покаже, но се наслаждавахме на всеки миг заедно, защото не знаехме кога всичко щеше да се изпари…°•°•°•°•°•°•°•°
Много ми хареса. Беше сладко.
_moonyuxx_
❤️❤️❤️
CZYTASZ
『Sweet but psycho』16 days challenge
Losowe16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.