¦Криминална история¦
Вечерта беше мрачна и страшна. Чуваха се множество крясъци идващи от малката затънтена стаичка намираща се в мазето на изоставената лудница в края на града. Никой не посещаваше това място след затварянето му и за това бе идеалното скривалище за серийния убиец в тази история.
***
Беше осем вечерта, когато на стационалния телефон в кабинета на Тейонг се позвъня. Момчето с тъмносиня коса отдели погледа си от листите в ръката си и погледна объркано към телефона. Кой ли го търсеше по това време?
Той остави настрана документите и хвана слушалката на устройството, доближавайки я до ухото си.
- Полицейския участък. На телефона инспектор И Тейонг. Кой се обажда и за какво търсите полицията? - попита строго той, поглеждайки отново към документите. Не смяташе, че това, за което го търсеха щеше да е нещо важно. Сигурно някоя възрастна жена отново ще го търси, за да свали котката й от някое дърво.
- Явно вие много скучно, инспектор Тейонги. - чу се тих смях от другата страна на слушалката, което го накара да се намръщи.
- Кой се обажда? - гласа му се повиши леко, опитвайки да накара човека отстреща да се държи по-сериозно. - Ако смятате да ме занимавате с някакви глупости, още сега ще ви затворя. - каза той и тъкмо щеше да затвори на тайниствения шегаджия, когато думите на другия не го спряха.
- Ако за вас труп на шестнайсет годишно момиче е глупост, то тогава преспокойно ми затворете, инспектор Тейонги. - непознатия се засмя още по-силно, карайки го да погледне шокирано към слушалката.
- За какво говориш? - гласа му се смлекчи леко, звучейки сега като по-скоро разтревожен от колкото строг. - Намерили сте труп? Къде?
- Не съм го намерил, инспектор Тейонги. Аз убих момичето.
- Какаво!? Кой сте вие, за бога!?
Тейонг изобщо не разбра кога се бе изправил и че по този начин вдигаше стационалния телефон във въздуха, рискувайки всеки момент да го счупи или по-вероятно да прексъне връзката.
- Аз съм един нормален сериен убиец, инспектор Тейонги. Но от сега нататък ще се чуваме доста често.
- За какво, по дяволите, говориш, откачалко!?
- Нека играем игра, инспекторе. Нека се позабавляваме малко заедно.
YOU ARE READING
『Sweet but psycho』16 days challenge
Random16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.