¦Състезание / Предизвикателство¦
Джено лежеше в леглото си и гледаше поредния сериал. От известно време насам нищо не можеше да хване вниманието му, нямаше интерес към нищо и просто стоеше, чакайки живота му да свърши. Често мислеше за това, макар да знаеше, че е глупост. Не намираше тръпка в нищо, не намираше смисъл в нищо, тъй като си казваше, че всичко е безполезно. Нищо не му се правеше, дори най-любимите му занимания не го блазнеха. Напоследък бе изпаднал в някакво особено състояние и дълбоки мисли.
Епизодът беше към края си, когато вратата на стаята му се отвори рязко.
- Здравей! - поздрави оживено Джемин и се тръшна на леглото до него, без дори да е поканен. - Защо не си вдигаш телефона?
Джено бе издърпал лаптопа си, за да не бъде премазан и го изгледа злобно.
- Не ми се говори с никого.
- После ме питаш защо нямаш приятели - подхвърли Нана иронично и го погледна. - Защо си толкова унил?
- Мисля за глупости.
- Спри тогава. Имам страхотна идея.
- Какво роди гениалния ти мозък този път? - Джено остави лаптопа си настрани, за да му обърне внимание.
- Нали харесваш онова момче, което работи в магазина през две улици?
- Кое момче?
- С рижавата коса и тъмния тен. Как му беше името... Донгхюк.
- Ти пък от къде знаеш? - Чернокосият се притесни за момент.
Джемин се подсмихна.
- Постоянно искаш да минаваме от там и той винаги е на работа. Предположих, че и ти имаш симпатии.
- Как така и аз?
- Може да се каже, че и аз го харесвам. Мъничко. И преди да го поканя на среща, ще ти предложа да се състезаваме за него.
- Той да не ти е някакъв предмет? - Джено се намръщи. - Пък и не знаех, че го харесваш.
- Симпатичен ми е. Нима искаш да пропуснеш шанса си? Я си представи, че той хареса мен повече и...
- Добре, спри до тук.
Джемин се засмя. Двамата бяха съседи и приятели, откакто се помнеха, ходеха в едно и също училище и често се караха за едно и също момиче. Докато Джено не разбра, че момичетата не го привличат чак толкова в мига, в който срещна рижавокосия в онзи магазин. Усмивката му направо го плени, беше толкова мил и учтив, не можеше да си го изкара от акъла.
YOU ARE READING
『Sweet but psycho』16 days challenge
Random16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.