¦Намерено животно¦
- ....Това беше за днешното видео, приятели. Надявам се да ви е харесало. Ако е така дайте един лайк и оставете коментар. Аз съм Ченли, а това беше "Свят на щуротии". Чао и до следващия път.
Помахах на камерата и изчаках няколко секунди преди да спра записа на поредното видео. Взех камерата от стойката и се преместих на компютъра стоящ на леглото ми, за да извадя кадрите, който ще обработвам отново по - цяла нощ. Това да бъда влогър си имаше и добри, и лоши страни. Понякога се питах дали ако се откажа от цялата слава ще имам по - обикновен живот.
- ЧЕНЛИ!
Чувайки силния крясък надигнах стреснато глава, за да срещна ядосания поглед на Нана не осъзнавайки кога е дошъл.
-И-извинявай, Нана! Размишлявах си.
-Виждам. Чени, пак ли си поел много задачи?
- Не! - затворих компютъра и изключих камерата изправяйки се- Просто...
-Просто какво? - каза изправил се до мен скръствайки ръце
Отговорих му със свеждане на глава и тежка въздишка, а виждащ ме, той омекна заговаряйки тихо:
-О, Ченли! - прегърна ме , а аз само сложих главата си на рамото му отново въздишайки - Не мисли толкова лошо за всичко.
- Как да не мисля? Понякога искам просто да зарежа всичко ....
- Аз не ти позволявам. - хвана ръмената ми отделяйки ме от себе си, за да срещнем погледите си - Колкото и да е трудно нито аз, нито Донгхюк ще те оставим.
- Но...
-Няма но и знам какво ще направим. - пусна ме взимайки портфейлът, телефона и ключовете ми.-Отиваме в залата да играем.
-Чакай! Не мога. Трябва-
-Забрави да останеш, заради работа. - хвана ме за рамото, подавайки нещата ми и ме забута към вратата.
Въздъхнах предавайки се на най-добрият ми приятел и излязохме.
×××××××××××× 01:25 сутринта ××××××××××××
Господи! Не се бях забавлявал така от доста време. Играхме до припадък с Нана, в един момент се появи и Донгхюк с Джено и Ронджун, а след като затвориха залата се преместихме в дома на Хечан продължавайки с усмивките, но и това трябваше да свърши.
ESTÁS LEYENDO
『Sweet but psycho』16 days challenge
De Todo16 дневно предизвикателство. За повече информация вижте нулевата глава.