>205<[Zawgyi & Unicode]

2.7K 283 0
                                    

[Zawgyi]

သူမကအခု မင္းအပိုင္ပဲ

"ကြ်န္မမိဘေတြ ေသဆံုးခဲ့တာ မေတာ္တဆမွုေျကာင့္လ္ုိ႕ လူတုိင္းသိထားျကေပမယ့္ အဲ့အေျကာင္းအရာက အမွန္မဟုတ္ပါဘူး။ လြန္ခဲ့တဲ့ ေလးရက္က ကြ်န္မခင္ပြန္းကို ရဲစခန္းကသြားထုတ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ရဲစခန္းသြားခဲ့တဲ့  အေျကာင္းအရင္းက အဲ့တစ္ခုတည္းေျကာင့္ မဟုတ္ဘူး။ ကြ်န္မမိဘေတြရဲ့ ေသးဆံုးမွုကို ထပ္ျပီးစစ္ေဆးေပးဖို႕ ေျပာမယ့္အတြက္ေျကာင့္လည္း ပါပါတယ္" ရွေမလင္းသည္ တည္တံ့စြာေျပာေလ၏ "ကြ်န္မမိဘေတြကို သတ္ခဲ့တဲ့လူရဲ့လက္ေအာက္မွာပဲ ခန္လင္းက အလုပ္လုပ္ေနတာ။ ျပီးေတာ့ အဲ့လူက အခုဆို ကြ်န္မတို႕ရဲ့မိသားစုကို ဖ်က္စီးဖို႕ျကံစည္ေနျပီ"

သူမစကားျကားလိုက္ရသည့္ လူတိုင္းသည္ ထိတ္လန္႕စြာ ပင့္သက္ရိွုက္မိျက၏။ ရွမိသားစုကို တစ္ေယာက္ေယာက္က ဖ်က္စီးဖုိ႕ျကံေနတယ္?

"ဒီကိစၥက....ကြ်န္မအတြက္  အရမ္းကို အထိမခံျဖစ္လြန္းတဲ့အေျကာင္းအရာ ျဖစ္ေနတာမို႕ သက္ေသေတြ လူတုိင္းကို မျပနိုင္မွာလည္း ဆုိးတယ္" သူမ မ်က္ဝန္းထဲတြင္ မ်က္ရည္တို႕စတင္ ရစ္ဝိုင္းလာကာ "ကြ်န္မအေဖက ကြ်န္မအေမကို ပိုခ်စ္တာမို႕ သူမကိုတစ္ေယာက္တည္း မထားခဲ့နုိင္ဘူး။ ကြ်န္မမိဘေတြနဲ႕  အဖိုးအဖြားတို႕ ရွင့္အေပၚ လုပ္ခဲ့တဲ့အမွားေတြအတြက္ စိတ္ရင္းနဲ႕ကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္....ကြ်န္မကို ရွင့္ဆီကေန ေခၚသြားေပးခဲ့တဲ့ အဖိုးနဲ႕အဖြားကိုလည္း တကယ္ကိုေက်းဇူးတင္တယ္"

သူမ စကားတုိ႕ရပ္လိုက္ျပီးေနာက္ ကင္မရာအား တည့္တည့္ျကည့္လိုက္ျပီး "ယံုပီခ်ီ ရွင့္အေပၚသူတို႕က အမွားလုပ္ခဲ့ရင္ေတာင္ သူတို႕ကို ေဝဒနာခံစားရေအာင္လုပ္ျပီး သတ္တာမ်ိဳးေတာ့ မလုပ္ခဲ့သင့္ဘူး။ တရားဥပေဒကို သံုးျပီး ကြ်န္မကိုျပန္ရေအာင္ ျကိုးစားလို႕ရရဲ့သားနဲ႕....ကြ်န္မအေဖက ရွင့္က္ုိလက္ခံလာဖို႕ကိုပဲ ေတြးေနခဲ့တယ္။ ရွမိသားစုေသြးေတြက ခႏၶာကိုယ္ထဲ စီးဆင္းေနတာနဲ႕ပဲ ကုိယ့္သမီးအရင္းကိုေတာင္ သတ္ဖို႕ျကိုးစားေနတဲ့ အေျခအေနကိုေတာ့ ဘယ္လိုမွ ေတြးျကည့္လို႕ကိုမရဘူး။ ရွင္က ဘယ္လိုမိခင္လဲ?"

BOOK-2 နတ်ဆိုးရဲ့ အိပ်ပျော်နေသော အလှလေးNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ