Selam ben Kumru. Şu klasik salak "aşıklardanım. Hani aşkı için herşeyi yapanlar varya heh işte ben o gerizekalıların demirbaşıyım.
Diceksiniz ki sen ne yaptında kendine bu kadar hakeret ediyosun ama tüm hikayemi size baştan anlattığımda emin olun sizde her salak aşığın içinde gurur denen o boktan şeyden olduğunu anlayacaksınız ;
Geçen yaz gene bodrumdayız bir taş geçti önümden ama harbi taş he bizde öyle boş olmaz. Aman tanrım didim, sen bunu boş vaktinde özene bözene mi yarattın didim.
Ama bir gör böyle kumral saçlarını her on saniyede bir eliyle duzeltiyo, etrafa böyle gözlerini belerte belerte bakıyor 👀 falan. bir de yuruyusu var ki "bodrumu ben yarattım" der gibi.
dicektim al götür beni evlenelim çoluk çocuga karışalım. Ben evimin kadını olurum sende evine para getirirsin. Yani getirmesende olur zaten ben onu sokağa çıkarmam herhalde. Neyse işte ben böyle ağzım kulaklarımda sırıta sırıta yururken bir şeye çarptım, meğerse o bir şey dediğim o cocuk ve kahvesiymis.
Çocuk ve kahvesi dedim cunku cocuk ve kahve benim yuzumden butunleştiler. Allahtan cocuk dovmedi beni ama dovse yeriydi yani kabul ediyorum. Sadece kafasını kaldırdı ( hayatımda gordugum en guzel kafa kaldıran insan bu arada ) ve "dikkatli ol , aşıkmısın kızım sen" dedi.
"ay " dedim "aşıgım hemde sana evlenelimmi?" Tabii bunların hepsini içimden dedim oyle şımartmıcan erkeğini en bastan. Bende dedim kızım Kumru ağırdan sat kendini.
hic bisey demeden saclarımı savura savura gidiyordumki ( tabii bu arada arkamı donup donup cocugu kesiyorum ) bir pazar tezgahını devirdim. bildigin devirdim ama böyle elmalar armutlar havada ucusuyo.
Döndü arkasını baktı bana heh dedim yardıma gelecek kurtaracak mustakbel karısını bu utanctan. ama o ne yaptı dondu arkasını gitti. Evet bildigin döndü poposunu ve gitti. Poposu çok güzeldi yalnız, bunu söylemeden geçemeyeceğim yani.
*
Arkadaşlar 'Salak Aşık' benim ilk hikayem ve ben birazcık hatta ne yalan söyleyeyim baya bir heyecanlıyım 😊. Ama eminim ki benim bu heyecanım ve acemiliğim gittikçe yoluna girecek ve biz çok güzel bir yazar-okuyucu ilişkisi yakalayacağız 😉. Sizi çook seviyorum 😘❤️.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.