Medya: Saye'nin elbisesi.
Şuan Sedef abla ile kahvaltı yapıyorduk. İkimizden de çıt çıkmıyordu. Bu sessizlik beni germeye başlamıştı sanki masada ikimiz değil de babam da var gibiydi. Daha fazla dayanamadım sonuçta bu bizim bir süreliğine de olsa son kahvaltımızdı.
- Sedef abla sana bir şey soracağım. Ben gidince sen burada mı kalacaksın? Sonuçta burada hep benim için kaldığını söylerdin. Artık o adama dayanmak zorunda değilsin. İstersen seninle beraber dönelim Türkiye'ye.
-Saye kızım ben Türkiye'ye gelemem şuan. Biliyorsun rahmetli kocamın mezarı burada ben onu bırakıpta seninle gelemem. Hem sen gittikten sonra baban patlamaya hazır bir volkana döner. O sinirle yanlış bir şey falan yapar. Ona birinin engel olması lazım yavrum. Sen git güzelce yerleş düzenini kur sonra bende senin yanına tatile gelirim belki.
-Sedef abla tamam gelme benimle ama o adamın yanında da çalışma artık onun egosunu , kibrini , küçümseyici bakışlarını üzerimizde hissetmemize gerek kalmadı.
-Kızım sen babanın neler yapabilceğini bilmiyorsun. Senin gördüklerin benim gördüklerimin yanında sinek ısırığı kalır.
-Bana anlatmadığın bir şey mi var Sedef abla?
- Sedef abla kutlama için atışırmalıklar , içecekler ve garsonlar geldi.
Gelen garsonla ikimizde irkilmiştik.
-Tamam kızım onları sen mutfağa al. Saye sende hazırlıklarına başlasan artık diyorum babanı kızdırmayalım.
- Banane kızarsa kızsın. Hem bak ben gidince ne yapacağım en büyük eğlence kaynağımı da arkamda bırakmış olucağım tüh ya...
Sedef ablanın onaylamaz bakışları eşliğinde masadan kalktım. İstemeyerekte olsa da hazırlanmam lazımdı değil mi. Sonuçta bu akşam çok eğleneceğim.
Hazırlanıp elbise bakmaya çıkmıştım.
O sırada da Su'ya ulaşmaya çalışıyordum.- Sonunda açtın be kızım ya .
-Uyuyordum canım malum biliyorsun saatler uyuşmuyor.
- Seni uyandırdığım için hiç üzüldüm falan demeyeceğim çünkü bu gün büyük gün. Uçak biletimi falan her şeyi ayarladım ben sen ne yaptın hallettin mi ev işini.
- Iıı şey Saye ben o işi halledemedim. Hem sen ne ara karar verdin. Daha zamanı yok muydu bu işin?
Bir dakka şaka falan mıydı bu şimdi ?
- Fırsat ayağıma gelmişken kaçırmayayım dedim. Hem ben sana dememişmiydim her şeye hazırlıklı ol diye of Su of ben napacağım şimdi ?
- Tamam ya kızma sen buraya gel bir kaç gün bizimle kalırsın Can' ı da sorun etme arkadaşına yollarım bir kaç günlüğüne.
- Olmaz benim yüzümden düzeninizi bozmayın. Ben otelde falan kalırım. Hem Can senden ayrılamaz. Ayyy Su senin de valla ne yılışık sevgilin var.
-Bana bak yolarım kız seni Can'a laf yok! Neyse ben kapatıyorum sen bana uçuş saatini falan mesaj at biz seni almaya geliriz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veyl
ChickLitDaha fazla dayanamadım . Hıçkırarak ağlamaya başladım . Zaten çok bile dayanmıştım . Ama konuşacaktım . On beş senedir susuyordum . Dile kolay on beş sene . Orada yatanlar annem ve annemin canının diğer yarısıydı . Diğer bir deyişle hayalimdeki baba...