Hâlâ yenge diyordu. Ben sana yenge demeyi gösterirdim ama sen Ege'ye dua et. Şimdilik bu konuya girmeyecektim ama bir şey demezsemde içimde kalırdı. Tam ağzımı açıp konuşacaktım ki konuşmamı bir ses kesti. Bu ses ne Kerem'e aitti ne de Ege'ye çünkü bu ses Selim Özdemir'e aitti.
~~~~~~~~~~~~~~~
Kafamı çevirmeye korkuyordum . Beni tekrardan kendi cehennemine atmasından korkuyordum. Ama korkunun bir faydası yoktu . Her şey olacağına varırdı. Bunu daha on yaşındayken çok acı bir şekilde öğrenmiştim.
- Ooo sevgili kızım babasının evinden gidip burada hizmetçi mi olmuş ?
Hırsla kafamı çevirdim. Gördüğüm şeyle ikinci bir şok daha yaşamıştım. Sedef abla onun elini tutuyordu.
- Sen....sen..
Bir türlü doğru dürüst cümle kuramıyordum. Bakışlarımı elimi tutan Ege'ye çevirdim. Diğer tarafıma da Kerem gelmişti.
- Hayırdır Selim Bey ? Evime böyle destursuz bir biçimde gelme hakkını nereden buluyorsunuz ?
Şaşırdığını biliyordum. Böyle bir atak beklemediği belliydi. Her zamanki gibi kendini hemen toparladı.
Yüzüne yine o küçük dağları ben yarattım gülümsemesini koydu .- Sevgilim ile biricik kızımı görmeye geldim. Sonuçta kız babasıyız görmeden içimiz rahat etmiyor.
Daha fazla sakin kalmayacaktım. Artık duyduğum her şeyin doğru olduğunu öğrendiğime göre daha fazla susmama gerek kalmamıştı. Bende yüzüme sahte olduğunu emin olduğum gülümsememi yüzüme takıp en sevdiğim şeyi yapmaya başladım.
- Hadi ama hâlâ bıkmadın mı ? Buradakilerin hiçbiri seni önemsemiyor. O yüzden o çeneni kapatta senin o iğrenç sesini daha fazla duymayalım.
Kaşlarını çatmıştı , çenesi de seğiriyordu . Sinirleniyor muydu o ?
Kesinlikle sinirleniyordu çünkü onu herkesin önünde rencide etmiştim. İtiraf etmeliyim ki bunu çok özlemişim. Hatta şimdi bunun keyfini daha iyi anlıyordum çünkü o zamanlar her sinirlendiğinde beni dövebiliyorken şimdi dövemezdi.- SEN BENİMLE NASIL KONUŞURSUN ??!! AĞZINDAN ÇIKANI KULAĞIN DUYSUN !!!
Yanımdaki iki bedenin de gerildiğini hissedebiliyordum.
- Asıl siz benim nişanlımla nasıl konuşursunuz ?!! Burada ağzından çıkanı kulağının duyması gereken biri varsa o da sizsiniz !!
Ege'nin tıslamasıyla tam ağzını açıp konuşacaktı ki bu sefer de Kerem susturdu.
- Hâlâ uygulamama konusunda ısrarcıysanız yakın zamanda konuşabileceğiniz bir çeneniz kalmayacak. Müessesemizden sinirle bildirilir !!!
Kerem'den bunu beklemiyordum. Kafamı çevirip yüzüne baktığımda destek verircesine elimi sıktı.
- Saye kızım biraz konuşabilir miyiz ?
Sinirle kafamı ona çevirdim.
- Ne konuşacağız anneme nasıl ihanet ettiğini mi yoksa bu adamla nasıl sevgili olmanı mı??!!
- Ben annene ihanet etmedim. Bu adam dediğinde senin baban biraz düzgün konuşsan iyi edersen.
Sanırım bir insan daha ne kadar kırılır , ne kadar sinirlenebilir diye beni mi deniyorlardı ? Eğer öyleyse gerçekten başarılı oluyorlardı .
- Allah aşkına Sedef abla yapma , ben bile bu adamı baba sıfatına koyamıyorken senin koyman biraz gülünç oluyorda .
Sinirleniyordu. Sinirlenince hemen kaşlarını çatarak dudaklarını ıslatırdı.
- Annen senin aklını nasıl doldurmuşsa bu adamın senin için yaptıklarını göremiyorsun bile !! Oturup babana nefret besliyeceğine birazda o kadının senin beynini nasıl yıkadığını düşün !!!
- Sen hayırdır ?!! Burada sırf sana olan saygımdan susuyorum diye haddini aşma!!! Böyle konuşmaya devam edersen yakında sana karşı gösterebileceğim bir saygı da olmayacak !! Hem sen benim annem hakkında saçma sapan konuşma hakkını nereden buluyorsun ? Haa... tabi ya yanındaki elini tutunca ağzın kulaklarına vardı ama sana kötü bir haberim var o tuttuğun el varya seni en dibe çekmeden bırakmaz !!!!
Hışımla yanıma gelip yüzüme tokat attı. Ege ve Kerem tam Sedef ablanın üzerine doğru yürüyecekken onları durdurdum.
- Bu adam için daha ne kadar küçülebilir ki diyordum ama sayende bunda da yanıldım.
Sesim kırgın çıkmıştı. Beni büyüten kadından bunu....bunları asla beklemiyordum.
- Ben senin gözünde küçüldüysemde bir adam için küçülmedim ben yıllarca sevdiğim adam için küçüldüm. Sen ne biliyorsun ki ?!! Ne biliyorsun ?!! Ben Selim'i annenden öncede sevdim sonrada sevdim. Güya senin gözünde küçülen biriyim ya asıl küçülen senin annen !!! O kadın Selim'den yaptığı çocuğa , aşığının ona seslendiği ismi çocuğuna koyacak kadar onursuzken benim Selim'i yıllarca bekleyip tam bana karşı bir şeyler hissettiğinde elini tutmam mı küçümsenecek davranış ???!!!
İnanamıyordum. Sedef ablanın böyle konuşmasına inanamıyordum. Artık omuzlarımı dik tutmakta zorlanıyordum. Elimi tutan Ege'nin koluna tüm gücümle sarıldım. O da hemen diğer eliyle belimden tutup bedenine yasladı. Sesimin titremesine aldırmadan konuşmaya başladım.
- Seni gerçekten tanıyamıyorum. Emin ol karşıma geçipte annemi kötülemeden içindekileri bana anlatsaydın ben senin aşkına saygı duyardım. Beni kıran şey o adama aşık olman falan değil . Kalp bu seveceği kişiyi seçemiyor. Beni asıl kıran şey , seni gözümde bu kadar küçülten ne biliyor musun ? Senin yaşanan bütün olaylara şahit olmana rağmen anneme "o kadın " diye hitap etmen.
Derince bir nefes aldım ve Sedef abladan gözümü çektim. Gözlerindeki sevinç ışıltılarını görmezden gelip Selim Özdemir'e baktım. Bedenimi yasladığım Ege'nin bedeninden doğruldum.
- SANA DA YEMİNİM OLSUN SELİM ÖZDEMİR !!! ANNEMİ YAŞARKEN DE RAHAT BIRAKMADIN MEZARINDA DA ...!! SANA YEMİN OLSUN SENİ ÖYLE BİR BİTİRECEĞİM Kİ ADIN DAHİ ANILMAYACAK... UNUTULACAK...
Gözlerindeki sevinci dudaklarına taşıdı. Karşımda pişkin pişkin sırıtıyordu.
- Hadi ya nasıl bu kadar eminsin ? Bak çok merak ettim. Ateş olsan cürmüm kadar yer yakarsın sen. Ne bitirmesinden bahsediyorsun ?
Bende onun gibi sırıttım. Tek fark onun aksine gözlerimde hırs vardı.
- İkimiz de ne kadar da istemesekde birbirimize çok benziyoruz babacığım(!) . İkimizin de bu hayatta manevi olarak sahip olabileceği hiçbir şey kalmadı. Fark ne biliyor musun ?
Ben seni bitirmek için kendimden bile vazgeçmeye hazırım. Ama sen değilsin. O yüzden sevgili babacığım (!) bu konuları kendinden vazgeçmeye hazır olduğun zaman konuşuruz.Tıslayarak ;
- Bana bir daha baba deme !!!
Hiç oralı bile olmadım. Son darbeyi de yapmak için Sedef ablaya döndüm.
- SEDEF HANIM lütfen sevgilinizi de alıp evimden gider misiniz ?
Şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. Sanırım o bunu beklemiyordu. Kaşlarını çattı.
- Sedef Hanım derken ?
- Annem hakkında ileri geri konuşan birine artık " abla" dememi beklediğini söyleme lütfen . Bak sonra beni hiç tanımamışsın diye kırılırım.
- Peki....öyle...olsun. Ama unutma çok pişman olacaksın çok...
- Şuan pişmanlıktan bahsedecek en son kişi bile değilsin. Neyse daha fazla uzatmayalım. Sedef Hanım sevgilinizi alıp evimden gider misiniz ?
Umarım beğenirsiniz. Lütfen oy verip yorum yapar mısınız ? Sizce nasıl gidiyor bölümler ? Umarım sıkılmamışsınızdır. Eğer sıkıldıysanız şiddetle müessesemize bildiriniz 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veyl
ChickLitDaha fazla dayanamadım . Hıçkırarak ağlamaya başladım . Zaten çok bile dayanmıştım . Ama konuşacaktım . On beş senedir susuyordum . Dile kolay on beş sene . Orada yatanlar annem ve annemin canının diğer yarısıydı . Diğer bir deyişle hayalimdeki baba...