8.BÖLÜM

890 91 6
                                    

Sen beğendiysen sorun yok. Hem sahte ama bu sahteliği sadece sen , ben ve Kerem biliyor. Annemin ise senden haberi var. Senin elinde yüzük görmesi lazım ki iş fazla uzamasın mahkemeye kadar evlenmemiz lazım.

-Tamam. Benim için sorun yok ufak tefek sorunlar çıkacaktır onda da doğaçlama yaparız.

-O zaman hazırsan çıkalım mı ?

-Çıkalım.

Şirketten çıkıp eve doğru yol almıştık. Bilmiyorum çok heyecanlıydım. Acaba nasıl biriydi ?

-Ege bana biraz annenden bahsetsene . Nasıl biri ? Nelerden hoşlanır ?

-Heyecan yapmana gerek yok. Bu kadar kasma kendini senin benim gibi biri işte.

- Çok sağol ya. Anneni o kadar iyi anlattın ki. Bi insan birini ancak bu kadar iyi anlatabilirdi. Oğlum senin kafan mı güzel ?

- Hop hop noluyor kızım ! Oğlum falan sen hayırdır ?

-Asıl sen hayırdır ? Kızım falan ?

-Saye hep böyle misin ?

Sorduğu soruya şaşırmadım desem yalan olur.

- Nasıl ?

Yüzüme ciddiyetle bakıyordu. Allah Allah bilmeden yanlış bir şey mi yapmıştım acaba?

-Aynı Kerem gibisin.

İşte bunu beklemiyordum. Bir de pişmiş kelle gibi sırıtmıyor mu !

-Pekala. Tamam. Gerçekten bunu beklemiyordum. Çok yaratıcısın ama bu yaratıcılık sen de mi kalsa ne ?

Bunu diyince sahte bir sırıtış gönderdi

-Ha ha çok komiksin !

-Ege sence de biraz acele etmiyor muyuz ? En azından yaralarım kapansaydı ne bileyim alçı kolumdan çıksaydı. Annen ne der ? Karşısına böyle çıkmak... Bilmiyorum utanıyorum işte.

Bunu söylerken yanaklarım kızarmıştı zaten bir de annesinin karşısına böyle çıkmak beni fazlasıyla geriyordu. Normal de bu kadar büyütmezdim hatta eskiden olsa bedenimdeki her morluğu insanların gözüne soka soka gösterirdim çünkü o zaman  bunu yapan Selim Özdemir'di . Ama bunu yapan o adam değildi bunu yapan bir zamanlar sevdiğim adamdı. Hala seviyor muyum bilmiyordum tek bildiğim onu ve olanları hatırladıkça kalbimde oluşan sızıydı.

-Ufak bi kaza geçirdiğini falan söyleriz. Hem ben acele etmiyorum ki annem seni görmek istiyor. Yaklaşık bir senedir burada değildi. Ben de hep o zaman zarfında sevgilim var diye yalan söylüyordum. Eğer söylemeseydim kapı kapı kız arardı bana. Buna adım kadar eminim. Utanmanı gerektiren bir neden de göremiyorum. Korkma hala güzelsin.

Ona şaşkınca bakarken o oralı bile olmamıştı. Göz kırpıp geçmişti. Ben de kafamı cama çevirdim . Eve gidene kadar bakmasam iyiydi sanırım.

Eve gelince Ege direkt valizimi odaya çıkarttı ben de hazırlanmak için odaya doğru çıkmaya başladım.

Önce güzelce bir duş aldım. Sonra üstüme sade beyaz diz kapaklarımın iki santim üstünde biten, kollarında inci ve dantel işlemeleri olan bir elbise giydim. Saçlarım da zaten düz olduğu için tarayıp yanlardan iki tutamını arkaya kıstırdım. Yavaştan aşağı insem iyi olurdu.

Halime teyze sofrayı kuruyordu. Ege de ortalıkta gözükmüyordu.

-Kızım çok güzel olmuşsun.

-Teşekkür ederim. O sizin güzelliğiniz.

Halime teyze dediğime gülüp mutfağa doğru gitmişti. Ben de salona doğru gidip oturdum. Acaba Sedef ablayı arasa mıydım ? Olanlardan bahsetmem lazımdı . Çok düşünmeden hazırda ortalıkta kimse yokken telefonu alıp aradım.

VeylHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin